جو روگان ۲۵۰ میلیون دلار دیگر از اسپاتیفای می گیرد تا ایده های بزرگ خود را به اشتراک بگذارد.

سابق مورد علاقه همه عامل ترس میزبان جو روگان است احتمالاً ۲۵۰ میلیون دلار ارزش دارد، این حتی بیشتر از اولین قرارداد او در سال ۲۰۲۰ است . هیچ اطلاعاتی در مورد مدت زمان قرارداد جدید روگان وجود ندارد، اما به عنوان ادامه “چند ساله” سرمایه گذاری های مختلف پادکست او تعریف شده است.

حتی برای نتیجه روگان بهتر است؟ این قرارداد به Spotify اجازه می‌دهد تا پادکست‌های Rogan را روی پلتفرم‌های دیگر، از جمله نسخه ویدیویی برای YouTube، توزیع کند. این قرارداد یک توافقنامه تقسیم درآمد را بر اساس فروش تبلیغات تعیین می کند، بنابراین احتمالاً پول بیشتری به جیب کمدین وارد می کند. همچنین حداقل ضمانت اولیه برای آن وجود دارد اما مبلغ مالی فاش نشده است.

ظاهراً Spotify در حال مذاکره مجدد قراردادهای منقضی شده با سازندگان محتوای موجود برای ارائه است. حداقل تضمین های کمتر، اما این ممکن است در مورد روگان صدق نکند. این شرکت همچنین در حال برنامه‌ریزی برای بازنگری در این شرایط قرارداد است تا امکان انتشار در پلتفرم‌های دیگر مانند YouTube را فراهم کند، که دقیقاً همان کاری است که در اینجا با Rogan انجام می‌دهد.

به احتمال زیاد آستانه هدف تعداد مخاطبان نیز وجود دارد، همانطور که در مورد قرارداد ۲۰۲۰ او وجود داشت. با این حال، او درست از کنار آن عبور خواهد کرد تجربه جو روگان حتی کتک زدن تراویس کلسه در مورد تیلور سوئیفت و آه کشیدن، پادکست تاکر کارلسون. این سه نفر برتر فعلی هستند.

علیرغم اینکه روگان تعداد زیادی گوش به Spotify آورده است، اما به طور منظم منبع بحث و جدل بوده است. او در طول سال‌ها بسیاری از مزخرفات کووید ناآگاه را به راه انداخته است که باعث شد برای به روز رسانی سیاست اطلاعات نادرست Spotify. این امر منجر به تحریم کاربران و سازندگان شد. معروف‌تر از همه، نیل یانگ، آهنگ‌هایش را به نشانه اعتراض از استریمر بیرون کشید.

Spotify دارد با نامیدن خود یک پلتفرم و نه ناشر. با این حال، این قرارداد جدید به معنای واقعی کلمه باعث شده است که شرکت پادکست های جو روگان را در سایر سیستم عامل ها منتشر کند. البته سال‌هاست که روگان را روی پلتفرم خودش منتشر می‌کند.

همچنین این موضوع همیشه مطرح است که Spotify چگونه به هنرمندان پرداخت می کند. این شرکت به دلیل پرداخت بسیار کم به نوازندگان مشهور است. . این باعث می‌شود فرد رویای دنیایی را ببیند که در آن نوازندگان یک قطعه کوچک از آن پای روگان را دریافت کنند، اما، افسوس، این در کارت‌ها نیست. اسپاتیفای ۱۰۰ میلیون دلار برای تقویت تنوع در پادکست ها و موسیقی کنار گذاشت، اما در نهایت به نتیجه رسید. هی، این فکر است که مهم است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/joe-rogan-reportedly-nabs-another-250-million-from-spotify-to-share-his-big-brained-ideas-192007040.html منتشر شده است. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/joe-rogan-reportedly-nabs-another-250-million-from-spotify-to-share-his-big-brained-ideas-192007040.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *