فصل دوم The Last of Us، کاترین اوهارا، ستاره Schitt’s Creek را به بازیگران خود اضافه کرد.

کاترین اوهارا به بازیگران سریال The Last of Us برای فصل دوم سریال پیوست.

اوهارا، که کارنامه گسترده‌اش شامل ایفای نقش مادرسالار غیرعادی مویرا رز در Schitt’s Creek و کیت مک کالیستر در فیلم‌های تنها در خانه است، در اقتباس HBO نقش یک شخصیت نامعلوم را بازی خواهد کرد. با این حال، قبلی شایعات پیشنهاد کرد که او نقشی تکراری به عنوان یک شخصیت کاملاً جدید به نام گیل خواهد داشت.

The Last of Us Part 2 Remastered’s Roguelike No Return Mode توضیح داده شد.در یوتیوب تماشا کنید

اوهارا به الی بلا رمزی، جوئل پدرو پاسکال می‌پیوندد. ابی کیتلین دیور، جسی جوان مازینوو دینای ایزابلا مرسدس برای فصل دوم The Last of Us.

چند تن از بازیگران در حال حاضر برای فیلمبرداری در کانادا به همراه بازیگر تامی حضور دارند گابریل لونا اخیراً تصاویری از خود در ونکوور به اشتراک گذاشته است.

فصل دوم سریال The Last of Us است به دلیل پخش در سال ۲۰۲۵. کل بازی دوم را پوشش نخواهد داد، اما خواهد داشت “خیلی بیشتر آلوده” نسبت به فصل اول.

در مورد فصل یک، The Last of Us اخیرا برنده هشت جایزه امی شده استاز جمله برای بهترین ویرایش تصویر، طراحی عنوان اصلی، آرایش مصنوعی، ویرایش صدا، میکس صدا، و جلوه های بصری.

علاوه بر این، استورم رید برنده جایزه بازیگر مهمان برجسته در سریال درام و نیک آفرمن جایزه بهترین بازیگر مهمان در سریال درام را دریافت کردند. بازیگران به ترتیب نقش دوست الی رایلی و بازمانده بیل را بازی کردند.

اگر می خواهید خودتان را در مورد اتفاقات بعد از اولین بازی و پایان فصل اول تازه کنید، ماه گذشته Naughty Dog خود را منتشر کرد. نسخه سوپ شده The Last of Us Part 2 برای پلی استیشن ۵

ویکی بلیک، یکی از همکاران Eurogamer در خود نوشت: «من نمی‌توانم وانمود کنم که تفاوت شگفت‌انگیزی در گرافیک می‌بینم – در وهله اول شگفت‌انگیز بود – و نمی‌توانم خیلی به بازخورد لمسی اهمیت دهم. ویژگی پیش نمایش بازسازی شده The Last of Us Part 2. اما نمی توان انکار کرد که حتی با وجود داستانی به این غم انگیز بودن، من نیازی به بهانه ای ندارم تا بتوانم زمان کمی با کیفیت را با یکی از بهترین بازی های یک نسل سپری کنم.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-last-of-us-season-two-adds-schitts-creek-star-catherine-ohara-to-its-cast?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *