حامیان سالانه، ما کلیدهای OlliOlli World و Rollerdrome را برای شما داریم

حامیان سالانه، من برای شما یک خوراکی دارم. برای همراهی کردن قطعه ای که امروز در مورد Roll7 منتشر کردم، برای بازی های استودیو چند کلید دارم. راد! این چیزی است که اسکیت‌بردها می‌گویند، اینطور نیست؟

به طور خاص، من یک دسته کوچک از کلیدهای رایانه شخصی برای دو بازی اخیر این استودیو دارم: بازی درخشان Rollerdrome و OlliOlli World، که هنوز نمی توانم باور کنم در همان سال (۲۰۲۲) منتشر شده اند.

به یاد داشته باشید، هدایای کلیدی فقط برای حامیان سالانه Eurogamer. آنها یک امتیاز انحصاری برای تعیین هزینه سالانه هستند. همه چیزهای دیگر – همه مقالات انحصاری، پادکست ها، مشاهده بدون آگهی و غیره – به نفع اعضای ماهانه است. اگر تعجب می کنید، هزینه یک زیر سالانه ۳۰ پوند / ۳۰ یورو / ۳۰ دلار است.

ادعای کلید آسان است. فقط به آنجا سر بزن بخش «حساب من» Eurogamer – که در سمت راست بالای دسکتاپ، یا منوی سه خطی در تلفن همراه است – و تب “کدها” را پیدا کنید. سپس به پایین بروید تا جایزه Roll7 را ببینید، کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس آن را درخواست کنید.

Rollerdrome، اگر نمی دانید، یک بازی در مورد اسکیت غلتکی و تیراندازی است. بازی با ترفندهای حرکت آهسته و گرانش، و سرگرمی فوق‌العاده شیک و هیجان‌انگیز. ما آن را ضروری در بررسی Rollerdrome ما.

از طرف دیگر، OlliOlli World اوج مجموعه معروف اسکیت برد استودیو است. اما بسیار رنگارنگ تر و خلاقانه تر از بازی های قبلی است. ما همچنین در بررسی خود به OlliOlli World یک Essential دادیم.

خودشه! سریع باشید – کلیدهای زیادی وجود ندارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/yearly-supporters-weve-got-olliolli-world-and-rollerdrome-keys-for-you?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *