حذف موانع: هاستینگر به استعدادهای پیشگام می پیوندد

پنجشنبه ۲۲ فوریه ۲۰۲۴

پچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شدپچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شد

در میان فرصت‌های شغلی امیدوارکننده، فناوری اطلاعات به عنوان یک انتخاب هیجان‌انگیز و پردرآمد برجسته است. یکی از اعضای هیئت مدیره هاستینگر، یوخن برگر، برای کمک به زنان جوان اوگاندایی در زمینه فناوری اطلاعات، یکی از اعضای هیئت مدیره هاستینگر را تأسیس کرد. استعدادهای پیشگام برنامه

به خواندن ادامه دهید تا بفهمید این چیست، چگونه هاستینگر در برنامه شرکت می کند، و چه کاری می توانید برای توانمندسازی جوانان اوگاندا انجام دهید.

توانمندسازی جوانان اوگاندا در فناوری اطلاعات

Groundbreaker Talents یک برنامه بورسیه تمام وقت در مهندسی نرم افزار است که به دانشجویان اوگاندا از جوامع محروم امکان می دهد تا به پتانسیل کامل خود دست یابند. ۱۴ زن اوگاندایی از ژوئن گذشته در این برنامه شرکت کرده اند. ۱۵ شرکت کننده دیگر در انتظار آموزش خود هستند که از ماه مارس آغاز می شود. هاستینگر، همراه با سایر شرکت ها، بودجه، مربیان و سخنرانان را برای آموزش فراهم می کند.

شاید شما هم بخواهید بخشی از آن باشید؟ در واقع، برخی از همکاران ما در حال حاضر به شکستن زمینه استعدادهای مشتاق فناوری از اوگاندا کمک می کنند.

یک ساعت در هفته تفاوت ایجاد می کند

Živilė Lazauskienė، مهندس تجزیه و تحلیل در Hostinger، وقتی در مورد استعدادهای Groundbreaker مطلع شد، تردید نکرد. “برای من، واضح بود که این یک برنامه خوب فکر شده و با کیفیت بود و تبدیل شدن به یک مربی ارزش زمان و تلاش را دارد. این برنامه روی افرادی تمرکز دارد که واقعاً می توانند از بورسیه تحصیلی بهره مند شوند از زمانی که مربیان می آیند. از جوامع محروم، اما باید آن جرقه و انگیزه را داشته باشند تا برای این برنامه انتخاب شوند.”

با پیوستن به Groundbreaker Talents، ژیویله متعهد شد که حداقل یک ساعت در هفته را به مربی خود اختصاص دهد و در طول دوره آموزشی یک ساله، جلسات منظم آنلاین با او داشته باشد.

“از آنجایی که او قبلاً در یک برنامه بسیار دقیق ثبت نام کرده است، من نقش فعالی در هدایت یادگیری روزانه او ایفا نمی کنم. در عوض، در طول بحث هایمان، سعی می کنم علایق خاص او را مشخص کنم و بینش هایی را از تجربیات خودم ارائه دهم. ما همچنین در مورد جنبه‌های عملی دنیای حرفه‌ای، مانند کدنویسی مشترک، کنترل نسخه، و پویایی تیم‌های محصول متقابل کارکردی، گفتگو می‌کنیم.» – به اشتراک می‌گذارد Živilė Lazauskienė.

تفاوت به جز قیمت چیست؟تفاوت به جز قیمت چیست؟

تجربه با ارزش

ژیویلا خاطرنشان می کند که مشارکت در مشاوره همیشه یک فرآیند دو طرفه بوده است، بنابراین او همچنین می تواند چیزهای جدید زیادی بیاموزد – به ویژه در مورد اوگاندا و مردم آن، نکات و نکات بازار کار محلی، تحولات جهانی در فناوری اطلاعات، و چگونه آنها بر این منطقه خاص از جهان تأثیر می گذارند.

“من خوش شانس هستم که فرصتی دارم که مربی خود را در سطح شخصی کاملاً خوب بشناسم. او باهوش، باانگیزه، بسیار کنجکاو و همچنین سریع یاد می گیرد. من مطمئن هستم که این ویژگی ها به او کمک می کند در هر مسیری موفق شود. او انتخاب می کند که برنامه را دنبال کند. من از فرصتی که برای تأثیر مثبت بر زندگی و حرفه شخصی یک نفر به دست می آید و می توانم از فردی که به تازگی سفر خود را در فناوری اطلاعات شروع کرده است حمایت کنم. بی شک احساس رضایت در آنجا وجود دارد و بهترین ها را فراهم می کند. پاداش» تاکید می کند ژیویله لازاوسکینه.

راهی برای پس دادن

ژیویله تنها کسی نیست که چنین احساسی دارد. نیشا یاداو، سازنده محتوای ویدیویی در هاستینگر نیز به این برنامه خواهد پیوست. از آنجایی که نیشا از راهنمایی های همکاران با تجربه تر در حرفه خود بسیار بهره برده است، از نقشی که مربیان بازی می کنند کاملاً آگاه است.

“مربیان در طول زندگی حرفه ای من قهرمانان گمنام من بوده اند. توصیه های آنها فراتر از جنبه های فنی بود – آنها به من یاد دادند که چگونه در چشم انداز حرفه ای حرکت کنم، چگونه شبکه سازی کنم، و اهمیت بازپرداخت با به اشتراک گذاشتن دانش را داشته باشم. آنها دلیل بزرگی برای من هستند.” امروز بسیار مشتاق مربیگری هستم. بنابراین، برنامه با مأموریت توانمندسازی جوانان اوگاندایی، به ویژه آنهایی که از پس زمینه های مالی محدودی برخوردارند، در حوزه فناوری اطلاعات واقعاً مرا تحت تاثیر قرار داد. – به یاداو می گوید.

مربیان نیز می توانند یاد بگیرند

برای نیشا، شرکت در برنامه استعدادهای درخشان پیش از این تجربه ارزشمندی بوده است. او به رویدادها و فعالیت‌های مختلف، از کارگاه‌های آموزشی گرفته تا جلسات شبکه، اشاره می‌کند که واقعاً برای او غنی بوده است.

“این تعاملات نه تنها به من اجازه داد تا با متخصصان همفکر ارتباط برقرار کنم، بلکه درک عمیق تری از چالش های منحصر به فرد در چشم انداز فناوری اطلاعات اوگاندا فراهم کرد. هر جلسه یک تجربه یادگیری بوده است، و اشتیاق و تعهد همه افراد درگیر واقعاً مسری بوده است.” ، یداو را آشکار می کند.

در حالی که نیشا هنوز منتظر است تا با مربی خود جفت شود، از این زمان استفاده می کند تا خود را آماده کند تا بهترین مربی باشد. این شامل درک فرآیند تطبیق برنامه است که به دقت مهارت ها، علایق و اهداف مربیان و مربیان را در نظر می گیرد.

“من قبلاً با گروه‌های مختلف کار کرده‌ام، برای این تعامل جدید احساس هیجان و آمادگی می‌کنم. من معتقدم که تجربیات من با پیشینه‌های فرهنگی مختلف این رابطه مربیگری را غنی‌تر خواهد کرد. از طریق این برنامه مربیگری، من آرزو دارم که تجربه‌ای پرورشی و بینش‌گر را برای مربی خود پرورش دهم. یادآور می شود، هدف من این است که آنها را نه تنها به عنوان یک حرفه ای موفق فناوری اطلاعات، بلکه به عنوان یک رهبر آینده ببینم که می تواند به طور خلاقانه و اخلاقی در حوزه خود مشارکت کند.

چگونه ویدیوهای خود را به کمال ویرایش کنیدچگونه ویدیوهای خود را به کمال ویرایش کنید

شانس شما برای مشارکت

ژیویله و نیشا می گویند که اگر مجبور به تصمیم گیری برای پیوستن به این مربی شوند، دو بار فکر نمی کنند. برای آنها، این یک تجربه باورنکردنی و فرصتی برای تغییر زندگی یک نفر به سمت بهتر است.

آیا شما همچنین احساس می کنید که راهنمایی شما می تواند به پیشرفت حرفه ای جوانان در جوامع کمتر خوش شانس کمک کند؟ آیا فکر می کنید به اشتراک گذاری دانش و تخصص شما می تواند برای دیگران ارزشمند باشد؟ سپس، در پیوستن به Živilė و Nisha و تبدیل شدن به یک مربی استعدادهای Groundbreaker تردید نکنید. مجموعه مهارت و تجربه شما در فناوری اطلاعات می تواند برای ارائه فرصتی برای زنان اوگاندایی برای بهبود کیفیت زندگی خود با دنبال کردن شغلی امیدوارکننده استفاده شود.

ادامه دهید، اطلاعات بیشتری در مورد این برنامه بیابید و یک تجربه حرفه ای بین فرهنگی مفید و معنادار بدست آورید.

کوترینا، بخشی از تیم ارتباطات هاستینگر، مسئول ایجاد و حفظ روابط با رسانه‌ها و حصول اطمینان از اینکه دستاوردها و ابتکارات سازمان به رسمیت شناخته می‌شوند، است. کوترینا در اوقات فراغت خود دوست دارد مکان های جدید را کشف کند و عکس بگیرد.


منبع: https://www.hostinger.com/blog/hostinger-joins-groundbreaker-talents

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *