در اینجا زمانی است که دستگاه گلکسی قدیمی شما هوش مصنوعی گلکسی دریافت می کند

سامسونگ امروز اعلام کرد که صاحبان دستگاه‌های منتخب باید اواخر ماه مارس را در تقویم علامت‌گذاری کنند، زیرا در آن زمان قرار است به‌روزرسانی One UI 6.1 را دریافت کنید – همان نرم‌افزاری که شامل همه موارد جدید است. Galaxy AI چیزهای که در راه اندازی شد گلکسی اس ۲۴ سلسله.

دستگاه های موجود در این دور از به روز رسانی ها به شرح زیر است: مجموعه گلکسی S23، Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5، Galaxy S23 FE و Galaxy Tab S9. در مجموع، نه دستگاه در اواخر ماه مارس به‌روزرسانی را دریافت کردند. سامسونگ اعلام کرده است که به طور کامل قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴، هوش مصنوعی گلکسی را در دست حداقل ۱۰۰ میلیون کاربر گلکسی داشته باشد.

برای تازه کردن حافظه خود، در اینجا چیزی است که با Galaxy AI ارائه می شود.

داخل به روز رسانی هوش مصنوعی گلکسی

  • دایره برای جستجو با گوگل: یک حرکت سریع – از دور زدن تا خط کشیدن – اکنون نتایج جستجوی بصری ایجاد می کند
  • ترجمه زنده: مترجم شخصی برای برقراری تماس تلفنی با فردی که به زبان دیگری صحبت می کند
  • مترجم: این ویژگی تقسیم صفحه ترجمه متنی از مکالمات زنده را ایجاد می کند
  • کمک چت: از طریق صفحه کلید سامسونگ در دسترس است، کاربران Galaxy اکنون می توانند آهنگ پیام را تنظیم کنند و پیام ها را به ۱۳ زبان مختلف ترجمه کنند.
  • ویرایش مولد: کاربران می توانند با سفارشی کردن عکس های خود با حذف، تغییر اندازه و بهبود ابزارهای هوش مصنوعی خلاقیت خود را آزاد کنند.

با این اعلامیه، به این معنی است که ما فقط یک ماه دیگر با Galaxy AI بازی می کنیم. با استفاده از آن در Galaxy S24 Ultra به مدت یک ماه، می توانم به شما بگویم که حالت Interpreter کاملاً ثابت است، Live Translate در برخی موارد مفید است، و Circle to Search برای استفاده بصری است و به خوبی کار می کند. به طور کلی، این باید برای بسیاری از افراد به روز رسانی خوبی باشد.

تقویم را علامت گذاری کنید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/21/samsung-bringing-one-ui-6-1-galaxy-ai-update-to-more-devices-starting-late-march/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *