حذف Apple Vision Pro صفحه نمایش عجیب و غریب EyeSight را تخریب می کند

یکی از ویژن پرو جالب‌ترین ویژگی‌ها بدون شک صفحه نمایش EyeSight است که برای ارتباط بهتر با مردم در دنیای واقعی یک خوراک بصری از چشمان شما را نشان می‌دهد – زیرا تماس چشمی مهم است، چه واقعی باشد چه مجازی. مانند iFixit در آن کشف شده است تخریببه نظر می رسد که اپل از جلوه های سه بعدی استریوسکوپی به عنوان تلاشی برای اینکه چشم های مجازی شما شبیه به زندگی واقعی تر به نظر برسد، استفاده کرده است. "تخت" خروجی روی پنل OLED خمیده این امر با قرار دادن یک لایه نوری گسترده و یک لایه لنز عدسی شکل بر روی صفحه نمایش OLED به دست می آید، به همین دلیل است که نمایش پانل نشان می دهد "چند چشم خیلی عجیب و غریب" ماهیت اپتیکال لایه‌های اضافه شده، خروجی کم نور صفحه نمایش EyeSight را نیز توضیح می‌دهد. به راحتی می توانید جزئیات علمی را در مقاله بررسی کنید.

در حالی که iFixit هنوز تجزیه و تحلیل بیشتری انجام نداده است تا بتواند امتیاز تعمیر پذیری را به Vision Pro بدهد، تا کنون می دانیم که پنل شیشه ای جلو "گرما و زمان زیادی گرفت" برای جدا شدن از بدنه اصلی با این حال، طراحی کلی ماژولار – به ویژه بلندگوها و باتری خارجی – باید امتیازاتی را کسب کند. مثل همیشه سر بزن به iFixit برای چند عکس نزدیک زیبا از روند تخریب.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-vision-pro-teardown-deconstructs-the-weird-looking-eyesight-display-083426548.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/apple-vision-pro-teardown-deconstructs-the-weird-looking-eyesight-display-083426548.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *