حلقه گلکسی با یک بار شارژ می تواند ۹ روز دوام بیاورد

سامسونگ در مرحله عرضه محصول است که می خواهد هم در مورد حلقه گلکسی جدید خود صحبت کند و هم در مورد آن صحبت کند نه واقعا در مورد حلقه صحبت کنید. آنها دارند مسخره شده در Unpacked، طراحی کامل خود را نشان داد، رنگ‌ها و اندازه‌ها در MWC این هفته، و اکنون آنها ظاهراً تایید کرده‌اند که باتری چقدر ممکن است روی یک باتری دوام بیاورد. آنها نمی‌خواهند قیمت یا مجموعه کامل نظارت بر سلامت را به ما بگویند، اما حداقل به ما ایده می‌دهند که چقدر ممکن است روی انگشت شما دوام بیاورد.

صدای ۹ روز چگونه است؟ با توجه به یک مصاحبه در کره، سامسونگ تایید کرد که باتری گلکسی رینگ باید بین ۵ تا ۹ روز دوام بیاورد.

برای کسانی که تازه وارد حلقه های هوشمند شده اند، این درست به نظر می رسد. حلقه Oura در حال حاضر تا ۷ روز رتبه بندی شده است، اگرچه مطمئن نیستم که حلقه من تا این حد دوام آورده باشد. بازه ۵ تا ۹ روزه احتمالاً راهی راحت برای سامسونگ برای بیان مدت شارژ در حلقه گلکسی است.

در حالی که این تنها اطلاعات کمی در مورد این دستگاه پوشیدنی جدید نیمه مرموز سامسونگ است، من فکر می کنم نکته این است که به شما نشان دهیم که پوشیدنی ها نباید فقط ساعت های هوشمندی باشند که هر ۱ تا ۲ روز یکبار نیاز به شارژ دارند. اگر برای نمایش اطلاعات به صفحه نمایش نیاز ندارید، زیرا تلفن شما می تواند این کار را با جزئیات بهتر انجام دهد، ممکن است یک حلقه هوشمند گزینه مناسبی باشد. و صادقانه بگوییم، این یک گزینه واقعاً عالی برای آن دسته از ما است که دوست نداریم همیشه با اعلان‌های مچ دست خود پینگ شویم.

باز هم، ما هنوز قیمت را نمی دانیم، اما از آنجایی که ما در مورد محدوده صحبت می کنیم، شرط من بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار برای حلقه گلکسی خواهد بود.

من در مورد این یکی هیجان زده هستم. کسی با من است؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/27/galaxy-ring-could-last-for-9-days-on-a-charge/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *