فصل اول محتوای سرویس زنده Skull and Bones، Raging Tides، اینجاست

Skull and Bones، بازی دزدان دریایی اغلب با تاخیر یوبی سافت که سرانجام در اوایل این ماه پس از تقریباً یک دهه توسعه عرضه شد، اولین فصل از محتوای پس از عرضه خود را در ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر کرد – در میان چیزهای دیگر، موارد جدیدی را معرفی کرد. رویدادهای جهانی، قراردادها و جوایز جدید، به علاوه یک مسیر پیشرفت به سبک نبرد پاس.

جزر و مد خشمگین، همانطور که اولین فصل سرویس زنده جمجمه و استخوان ها به طور رسمی عنوان می شود، عمدتاً بر آنتاگونیست جدید فیلیپ لا پسته (آکا پادشاه طاعون) و ناوگان بیماری او تمرکز دارد. با شکست دادن پیشرو گارد La Peste، Plaguebringers، در حالی که در سراسر جهان تخم ریزی می کنند، بازیکنان می توانند سطح خصومت ناوگان را بالا ببرند. هنگامی که از آستانه خاصی عبور کنند، با “دشمن قدرتمند” روبرو می شوند، که در صورت غرق شدن به یک “اقلام کمیاب” پاداش می دهد.

پس این هسته محتوای جدید Raging Tides است، اما فصل ۱ همچنین دو رئیس برتر Kingpin Bounties را اضافه می کند – Jaws of Retribution: Introducing Zamaharibu و Anguish from the Abyss: Rode Maangodin – که از ۵ تا ۲۶ مارس و ۲۶ مارس تا ۱۶ پخش می شوند. آوریل به ترتیب.


فصل اول محتوای سرویس زنده Skull and Bones، Raging Tides، اینجاستتریلر بازی Skull and Bones: Season 1


تریلر گیم پلی Skull and Bones: Season 1.

همچنین سه قرارداد منحصربفرد (بیماری آفریقایی، طاعون تعقیب کننده و اپیدمی تجاوزگر) را به همراه دارد که می تواند برای به دست آوردن لوازم آرایشی فصلی برای کاپیتان و کشتی شما تکمیل شود، به علاوه یک قرارداد قابل تکرار، Peste Control، که به بازیکنان فرصت کسب نقره می دهد. و White Skull Gin با تحویل دو سر کاپیتان Plaguebringer به رابین بلک وود.

و در نهایت، فصل ۱ اولین پاس Smugglers به ​​سبک Battle Pass Skull and Bones را معرفی می کند که دارای یک مسیر رایگان و پولی است. آهنگ پرداخت شده، با توجه به پست یوبی سافت در این موردبه طور انحصاری دارای جوایز آرایشی است، در حالی که مسیر رایگان به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا با کسب امتیاز Smugglers از طریق فعالیت‌های مختلف گیم‌پلی، نقشه‌های کشتی‌ها، سلاح‌ها، زره‌ها و مبلمان جدید را در کنار لوازم آرایشی و غیره باز کنند.

پاس آزاد در واقع به سه مسیر مجزا تقسیم می‌شود که هر کدام به سبک بازی متفاوتی – تهاجمی، دفاعی یا استراتژیک – تقسیم می‌شوند، به این معنی که بازیکنان می‌توانند روی مسیری که بیشتر مورد علاقه‌شان است تمرکز کنند یا هر سه را کامل کنند. هر آیتمی که قبل از پایان فصل باز نشده باشد، با استفاده از ارز آخر بازی Piece of Eight که از فصل ۲ شروع می شود، در بازار سیاه برای خرید در دسترس خواهد بود. جزئیات مربوط به بهینه سازی های بازی و رفع اشکالات همراه با به روز رسانی امروز را می توانید در این قسمت پیدا کنید. Ubisosft’s نت های پچ فصل ۱.

یوبی سافت تا کنون متعهد شده است که پس از عرضه یک سال از Skull and Bones پشتیبانی کند که در چهار به‌روزرسانی فصلی تقسیم شده است. متأسفانه، وقتی هفته گذشته بازی اصلی را بررسی کردم، طرفدار بزرگی نبودم، و مطمئن نیستم که فصل ۱ کار زیادی برای زنده کردن یک سرویس زنده ناامیدکننده با مضمون دزدان دریایی انجام دهد – با وجود برخی سرگرمی ها جنگ و دنیای اغلب زیبا – در میان مشغله های خسته کننده و پیمایش خسته کننده غرق می شود. همانطور که من در بررسی دو ستاره من نوشت“هیچ بازی، چه رسد به یک ماجراجویی دزدان دریایی، نباید به طور مداوم کسل کننده باشد.”


منبع: https://www.eurogamer.net/skull-and-bones-first-season-of-live-service-content-raging-tides-is-here?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *