خارج از GTA 6 و Geoff Keighley، اتفاقات دیگری در این هفته رخ داد

صبح! با انتشار تریلر GTA 6، و شب جف به پایان رسید، فکر کردیم که جمع آوری چند مورد دیگر که در این هفته اتفاق افتاد در صورت از دست دادن آنها ممکن است مفید باشد. به هیچ وجه این فهرست جامعی نیست – هفته شلوغی بود.

اولا، اجازه نده A Highland Song از کنارت بگذرد. جدیدترین بازی اینکل “یک غزل جادویی که در زیر یک بازی پنهان شده است.“این غیرعادی و بسیار خاص است.

و این تنها بازی این هفته نبود که بررسی شد. در جای دیگر، یوبی سافت با آواتار: مرزهای پاندورا به دنیای ناوی سفر می کند. قطعه ما از Vikki در حال حاضر در حال بررسی است.

در جای دیگر: Baldur’s Gate 3 یک پایان جدید دریافت می کندو لگو به فورتنایت می آید. آتاری ۵۰ ۱۲ بازی جدید را در یک آپدیت اضافه کرد. همچنین، قبل از جف ها، ما روز Devs را گرفتیم، با چند بازی واقعاً زیبا که می توانید به آنها توجه کنید.

الان خیلی خیلی کمتر شاد: نینتندو یک رویداد در توکیو را به دلیل تهدید کارکنان لغو کردو کارکنان Bungie نگران آینده خود هستند.

League of Geeks نیز دارد توسعه بازی Jumplight Odyssey را با تعدیل ۵۰ درصد از نیروی کار خود متوقف کرد.. در TinyBuild نیز اخراج هایی صورت گرفته استناشر سلام همسایه و در New World Interactive که متعلق به Embracer استو در Codemasters که متعلق به EA است. افکار ما به همه کسانی است که تحت تأثیر این موضوع هستند.


منبع: https://www.eurogamer.net/outside-of-gta-6-and-geoff-keighley-heres-what-else-happened-this-week

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *