آیا وان پلاس ۱۲ جک هدفون دارد؟

آیا وان پلاس ۱۲ جک هدفون دارد؟
وان پلاس

OnePlus برای افرادی که به دنبال گوشی های هوشمند با کیفیت و مقرون به صرفه هستند، گزینه محبوبی بوده است. با عرضه جدیدترین محصول خود، OnePlus 12، زمان آن فرا رسیده است که طرفداران OnePlus توجه زیادی داشته باشند. در حالی که این دستگاه تا کنون تنها در چین عرضه شده است، طرفداران در سراسر جهان مشتاقانه منتظر عرضه آن در کشورهای مربوطه هستند.

برای کسانی که به هدفون های سیمی یا هدفون های هدفون متکی هستند، وجود جک هدفون عاملی مهم در تصمیم آنها برای خرید یک دستگاه جدید است. در حالی که برخی از تولید کنندگان جک را کنار گذاشته اند، برخی دیگر راه حل های جایگزین مانند USB-C یا گزینه های بی سیم را انتخاب کرده اند.

OnePlus 12 کلمات درخشانی دریافت کرده است تا کنون و به نظر می رسد یک جانشین عالی برای وان پلاس ۱۱. اما آیا وان پلاس ۱۲ جک هدفون دارد؟ این چیزی است که ما اینجا هستیم تا بفهمیم.

آیا وان پلاس ۱۲ جک هدفون دارد؟

OnePlus / OnePlus

متأسفانه، مدل OnePlus 12 این کار را می کند نه دارای جک هدفون در واقع، OnePlus مدت زیادی است که یکی از دستگاه های پرچمدار خود را وارد نکرده است. اگرچه ممکن است برای افرادی که به دنبال استفاده از اتصال سیمی برای گوش دادن به موسیقی در تلفن هوشمند جدید خود هستند ناامید کننده باشد، نباید کاملاً تعجب آور باشد. اکثر گوشی های هوشمند، از جمله بهترین یکی از سالدیگر جک هدفون ندارند

مشابه OnePlus 11، تنها درگاه موجود در OnePlus 12 پورت USB-C آن است. مطمئناً هدفون های سیمی را پیدا می کنید که با این پورت کار می کنند که از جمله آنها هستند بهترین در بازار.

علاوه بر استفاده از هدفون USB-C، OnePlus 12 همچنین دارای بلوتوث ۵٫۴ برای استفاده با هدفون و هدفون های بی سیم است. و اگر از گوش دادن خارجی به صدای خود ناراحت نیستید، همیشه می توانید از بلندگوهای استریو گوشی استفاده کنید.

انتظار می رود وان پلاس ۱۲ در «اوایل سال ۲۰۲۴» از جمله در ایالات متحده به صورت جهانی عرضه شود. قیمت گوشی جدید در سرتاسر جهان هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود قیمت‌های آن بالاتر از قیمت‌های OnePlus 11 باشد. در چین، قیمت اولیه برای مدل پایه ۱۲ گیگابایتی/۲۵۶ گیگابایتی ۴۲۹۹ یوان (۶۰۷ دلار) است، در حالی که قیمت مدل ۲۴ گیگابایتی/۱ ترابایتی ۵۷۹۹ یوان (۸۱۸ دلار) است که ۳۰۰ یوان (۴۲ دلار) نسبت به OnePlus 11 افزایش یافته است.

توصیه های سردبیران







OnePlus 12 کلمات درخشانی دریافت کرده است تا کنون و به نظر می رسد یک جانشین عالی برای وان پلاس ۱۱. اما آیا وان پلاس ۱۲ جک هدفون دارد؟ این چیزی است که ما اینجا هستیم تا بفهمیم.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/does-oneplus-12-have-headphone-jack/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *