خالق Balatro درباره درام رتبه بندی قمار صحبت می کند

خالق Balatro سرکش با مضمون پوکر در مورد درام رتبه بندی بازی صحبت کرده و گفته است “همین چیزی است که هست”.

در یک جلسه AMA در redditبه گفته ناشر، از توسعه دهنده و هنرمند localthunk در مورد اینکه چگونه PEGI امتیاز بازی را پس از خارج شدن از فروش در برخی کشورها به دلیل “باور اشتباه مبنی بر اینکه این بازی حاوی تصاویر برجسته قمار و مطالبی است که در مورد قمار آموزش می دهد” اشتباه استفاده کرده است، نظر بدی داده است. بیانیه Playstack در آن زمان.

localthunk می‌گوید: «من هنوز معتقدم که این رتبه‌بندی غیرقابل توجیه است، اما یک منطقه خاکستری برای تفسیر PEGI وجود دارد و در این مرحله همان چیزی است که هست. “من فکر می کنم تنها چیزی که من از آن بسیار ناامید شده ام این واقعیت است که بازی های دیگر با مکانیک قمار واقعی به دلیل ظاهر/موضوعشان به یکسان رتبه بندی نمی شوند.”


خالق Balatro درباره درام رتبه بندی قمار صحبت می کندBalatro – Launch Trailer | ROGUELIKE پوکر


Balatro – تریلر راه اندازی

در جای دیگری در AMA، Playstack تأیید کرد که نسخه موبایل در دست ساخت است. در این بیانیه آمده است: «اگر ما هر گونه اطلاعیه جدیدی در این زمینه داشته باشیم، آن را در Discord و Twitter منتشر خواهیم کرد. یکی از پاسخ ها نوشت: “این برای بهره وری من خوب نیست.”

Localthunk همچنین در مورد اضافه شدن احتمالی بازی برای آینده صحبت کرد. مواردی مانند صفحه سابقه اجرا، حالت چالش روزانه و کالاهای فیزیکی همه در کارت هستند.

با این حال، انتظار پیچیدگی بیش از حد را نداشته باشید. localthunk می‌گوید: «می‌دانم که خزش مکانیکی در بازی‌های دیگر یک مشکل است، بنابراین اگرچه بازیکنان باتجربه‌تر ممکن است لایه‌های پیچیدگی بیشتری را بخواهند، فکر نمی‌کنم نیازی به افزودن عمق به بازی باشد.» ترجیح می‌دهم گزینه‌های بیشتر، فرصت‌های بیشتر برای ظهور، اسرار بیشتر را اضافه کنم. شخصاً به هر حال واقعاً با بازی‌های پیچیده سر و صدا نمی‌کنم، بنابراین هرگز نمی‌خواهم Balatro را به چیزی تبدیل کنم که فقط برای بازی کردن به دانش پیش‌نیاز زیادی نیاز دارد. سطح مبتدی

Balatro در حال حاضر یک داستان موفقیت آمیز از زمان عرضه آن در ماه فوریه با بررسی های بسیار مثبت در Steam است، علیرغم بحث و جدل پیرامون رتبه بندی آن.

ما می‌خوانیم: «در چند هفته گذشته، دنیای بازی‌ها را به‌طور کامل تسخیر کرده است، و می‌توانم دلیل آن را ببینم بررسی Balatro Eurogamer. “یک پوکر روگ لایک آنقدر ایده درخشان است که تقریباً نیازی به ساخت آن ندارید تا ببینید چقدر باهوش است. تعدادی از اینها وجود دارد، و بالاترو به راحتی بهترین بازیکنی است که من بازی کرده ام. این واقعاً مبتکرانه است – و بسیار عالی است. همچنین به طرز مبتکرانه ای ساده.”

localthunk درباره موفقیت این بازی گفت: “هنوز غرق نشده است، من فقط سعی می کنم روز به روز آن را بگذرانم و دلیلی را که می خواستم این بازی را در وهله اول بسازم را فراموش نکنم. من عاشق توسعه دهنده بازی هستم و این کاری است که من می خواهم به عنوان یک حرفه انجام دهم، بنابراین بسیار سپاسگزارم!


منبع: https://www.eurogamer.net/balatro-creator-speaks-out-on-gambling-rating-drama?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *