Vampire Survivors نسخه آزمایشی بعدی Nintendo Switch Online

این یک اطلاعیه خدمات عمومی سریع است تا به شما اطلاع دهد که یک آزمایش رایگان برای Vampire Survivors – ترسناک گوتیک برنده جایزه Poncle – در نینتندو سوییچ وجود دارد. بنابراین، اگر به شانس خود علاقه دارید که هزاران موجود شب را از بین ببرید، اما هنوز کاملاً موفق نشده اید به آن برسید، اکنون زمان درخشش شما است.

این نسخه آزمایشی برای اعضای Nintendo Switch Online در دسترس است. از امروز ۱۴ مارس به مدت یک هفته ادامه دارد و در ۲۱ پایان می یابد.

همانطور که در این نوع آزمایش‌ها مرسوم است، اگر بعداً بازی را خریداری کنید، هر پیشرفتی که داشته باشید به نسخه کامل منتقل می‌شود. بازی کامل در حال حاضر برای ۳٫۳۹ پوند در فروشگاه الکترونیکی نینتندو.


Vampire Survivors نسخه آزمایشی بعدی Nintendo Switch Onlineبیایید بازی Vampire Survivors XBOX SERIES X را بازی کنیم – این ریسک بالایی دارد، امیدوارم که بد نباشد!


بیایید بازی Vampire Survivors XBOX SERIES X را بازی کنیم – این ریسک بالایی دارد، امیدوارم که بد نباشد!

پارسال اعلام شد که Vampire Survivors رفته و جایزه بفتای بهترین بازی را به خود اختصاص دادبا شکست دادن مهاجمان سنگین از جمله الدن رینگ و خدای جنگ: راگناروک. همچنین برنده جایزه طراحی بازی شد. نه تنها این، بلکه در حال به دست آوردن خود است مجموعه تلویزیونی انیمیشن.

من تعجب می کنم که چه خواهد شد گردن برای این شکست Donlan ما به عنوان “پاپ کورن RPG تقریباً بی پایان” توصیف می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/vampire-survivors-next-nintendo-switch-online-trial?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *