خبر خوب طرفداران ویندوز، دستی بازی Ayaneo Next Lite از سیستم عامل مورد علاقه شما پشتیبانی می کند

آخرین نسخه از سری طولانی بازی های رایانه شخصی Ayaneo، با نام Ayaneo Next Lite، نه تنها یک گزینه قابل حمل فوق العاده مقرون به صرفه خواهد بود، بلکه مسیر سیستم عامل خود را نیز تغییر خواهد داد.

بر اساس بیانیه منتشر شده در حساب رسمی Aaneo Twitter/X، به جای لینوکس، ویندوز ۱۱ نسخه خانگی ۶۴ بیتی از قبل نصب شده است. یک گزینه عالی برای کسانی که بیشتر با سیستم عامل ویندوز در مقابل سیستم عامل لینوکس آشنا هستند. با این حال، برای کسانی که دومی را ترجیح می‌دهند، کاربران همچنان گزینه‌ای از نسخه متن‌باز پروژه HoloISO لینوکس را خواهند داشت که مبتنی بر SteamOS است.

همه اینها و Next Lite هنوز با قیمت بسیار مقرون به صرفه ۲۹۹ دلار و در حین تأمین مالی جمعی عرضه می شود که بسیار ارزان تر از سایر گزینه های موجود در بازار است. این یک تغییر از Next و Next Pro است که به نظر می رسد چسبیدن به سیستم عامل مبتنی بر لینوکس. و این منطقی تر است زیرا هر دوی آنها قرار است با آن رقابت کنند عرشه بخار.

آیانکو می تواند خود را از بازار متمایز کند

در حالی که به طور کلی، من کاملاً با ایده استفاده از سیستم عامل ویندوز برای Ayaneo Next Lite موافق هستم، از آنجایی که این سیستم عامل پرکاربردترین سیستم عامل است، باید حسابی برای رایانه های دستی بازی های رایانه ای وجود داشته باشد که از آن استفاده می کنند. عمومی.

چیزی که SteamOS را بسیار عالی می‌کند این است که برای Steam Deck طراحی شده است، بنابراین نرم و شهودی به نظر می‌رسد. با این حال، سایر دستگاه‌های دستی بازی رایانه‌ای که از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنند مانند Asus ROG Ally و Lenovo Legion Goاین اشتباه را مرتکب شوید که سیستم عامل گفته شده را برای سیستم تنظیم نکنید که منجر به یک رابط کاربری بسیار بدتر می شود.

اگرچه ما نمی دانیم Ayaneo با سیستم عامل ویندوز ۱۱ که برای Next Lite استفاده می کند چه برنامه ای دارد، ایجاد یک رابط کاربری منحصر به فرد راهی عالی برای متمایز کردن آن از سایر دستگاه های دستی است که در غیر این صورت به دلیل برندهای بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. مشهور – معروف.

سپس، Ayaneko همچنین تصمیمات غیرعادی گرفته است، مانند انتخاب HoloISO که چند ماه است (در زمان نگارش این مقاله) به‌جای ChimeraOS برای سیستم‌عامل مبتنی بر لینوکس به‌روزرسانی نشده است. بنابراین نمی توان گفت که سازنده چه برنامه ای دارد جز اینکه بازار بسیار بزرگتری را هدف قرار دهد. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که وقتی گوشی دستی بالاخره راه اندازی شد، اوضاع چگونه از بین می رود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/windows/good-news-windows-fans-the-ayaneo-next-lite-gaming-handheld-will-support-your-favorite-os

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *