خدمات آنلاین ۳DS و Wii U کمتر از ۳ ماه باقی مانده است زیرا نینتندو تاریخ خاموش شدن را تأیید می کند.

خدمات آنلاین ۳DS و Wii U کمتر از ۳ ماه باقی مانده است زیرا نینتندو تاریخ خاموش شدن را تأیید می کند.

نینتندو اکنون دارد تایید شده تاریخ و ساعت خاصی که خدمات آنلاین برای آن تعطیل می شود ۳DS و Wii U نرم افزار، و کمتر از سه ماه دیگر باقی مانده است.

به طور خاص، خدمات در ۸ آوریل در ساعت ۴ بعد از ظهر PT / 7 بعد از ظهر به وقت شرقی، که معادل ۹ آوریل در ساعت ۱۲ صبح به وقت گرینویچ یا ۹ صبح به وقت شرقی است، برای همیشه بسته خواهند شد. این تایید، همانطور که ما هستیم، خیلی تکان دهنده نیست اکتبر گذشته می دانست که خدمات در “اوایل آوریل” خاتمه می یابد. اما این اولین بار است که نینتندو دقیقاً زمان پایان کار را اعلام می کند.

این شرکت همچنین تکرار کرده است که “اگر رویدادی رخ دهد که ادامه خدمات آنلاین برای نرم افزارهای Nintendo 3DS و Wii U را دشوار کند، ممکن است مجبور شویم خدمات را زودتر از زمان برنامه ریزی شده متوقف کنیم.” نیازی به گفتن نیست، اگر می خواهید از For Glory پر کنید Super Smash Bros. 4مقداری پوکمون را مبادله کنید ایکس و Yیا یک طعم نهایی از اصل را بچشید جوخهارزش آن را دارد که زودتر این کار را انجام دهیم.

همچنین لازم به ذکر است که آخرین مهلت ادغام وجوه از ۳DS و Wii U Nintendo Network ID با موجودی فروشگاه اینترنتی Nintendo Switch شما ۱۱ مارس در ساعت ۲۲:۰۰ PT است، که ۱۲ مارس در ساعت ۱ بامداد ET، ۵ صبح به وقت گرینویچ و ۴ بعد از ظهر AEDT است. اگر پولی در شناسه شبکه نینتندو خود باقی مانده است، حتما ادغام کنید تا گم نشود.

به استثنای تاریخ اعلام، به نظر نمی رسد که هیچ یک از برنامه های نینتندو در مورد پایان دادن به خدمات آنلاین ۳DS و Wii U تغییر کرده باشد. مانند ماه اکتبر، نینتندو اعلام کرد که برنامه ریزی شده است تا برنامه ها را حفظ کند بانک پوکمون و انتقال دهنده پوکمون حتی پس از ۸ آوریل نیز فعال می شود.

برای کسانی که آشنا نیستند بانک پوکمون و انتقال دهنده پوکمون ترکیبی می تواند برای انتقال پوکمون از بازی های نسل پنجم استفاده شود (سیاه سفید و عاقبت آنها) برای بازی های نسل ششم و هفتم (X، Y، امگا روبی و یاقوت کبود آلفا، و خورشید، ماه، خورشید فوق العاده و اولترا ماه به ترتیب). فقط از آنجا بازیکنان می توانند پوکمون خود را به آن منتقل کنند خانه پوکمون – برنامه ای که برای ذخیره پوکمون استفاده می شود نینتندو سوییچ برای استفاده در جدیدترین بازی ها

بدون این برنامه‌ها، پوکمون‌های بازی‌های قدیمی‌تر ممکن است برای همیشه روی کارتریج‌های اصلی خود گیر کنند، به همین دلیل است که پشتیبانی از سرویس‌های آنلاین مایه آرامش است. با این اوصاف، نینتندو بیان کرده است که این «ممکن است در آینده نیز پایان یابد»، پس این را در نظر داشته باشید.

به‌علاوه، هم‌چنان می‌توان بازی‌های eShop و محتوای قابل دانلود (DLC) و همچنین به‌روزرسانی داده‌ها را از Nintendo eShop در ۳DS و Wii U «برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی»، امکان‌پذیر کرد.

اگر به دنبال بازی‌های جدید هستید، حتماً توصیه‌های ما را برای آن‌ها بررسی کنید بهترین بازی های نینتندو سوییچو همچنین جمع بندی ما از بازی های آینده سوییچ به زودی بر روی کنسول عرضه می شود.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/nintendo/3ds-and-wii-u-online-services-have-less-than-3-months-left-as-nintendo-confirms-date-of-shutdown

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *