خط Korg Nu:Tekt DIY یک مینی سینت جدید و یک پد Kaoss دریافت می کند

Korg خط Nu:Tekt کیت های DIY خود را در سال ۲۰۱۹ راه اندازی کرد NTS-1. این اساسا فقط نوسانگر دیجیتال قابل برنامه ریزی از Prologue و بود مینیلوگ XD در جعبه اختصاصی ارزان قیمت در طول سال‌ها چند عضو دیگر از جمله یک عضو دیگر به دست آورده است اسیلوسکوپ و آمپر هدفون. برای NAMM 2024، این شرکت سازنده را با NTS-1 mk2 به روز می کند و NTS-3 Kaoss Pad را به ترکیب اضافه می کند.

را NTS-1 mk2 همان اندازه و شکل اصلی است و همچنان به عنوان یک کیت DIY بدون لحیم ارائه می شود. هنوز یک نوسانگر دیجیتال تک صدایی نیز وجود دارد که بر روی LogueSDK ساخته شده است. اما این همان جایی است که شباهت ها به پایان می رسد. در داخل یک پردازنده جدید و قدرتمندتر، نسخه به روز شده SDK وجود دارد که شامل انواع و جلوه های نوسانگر جدید و توانایی استفاده از صدای ورودی به عنوان منبع مدولاسیون است. صفحه کلید نواری با یک صفحه کلید خازنی چند لمسی ۱۸ کلیدی جایگزین شده است که بسیار قابل پخش به نظر می رسد. Korg همچنین یک ترتیب‌دهنده هشت مرحله‌ای، MIDI را اضافه کرده و به USB-C منتقل کرده است.

NTS-1 mk2 به نظر یک ارتقاء قوی به یک مینی مصنوعی همه کاره است، اما این NTS-3 که چیزی واقعاً جدید را به میز می آورد. همچنین به عنوان یک کیت DIY بدون لحیم ارائه می شود که Korg می گوید مونتاژ آن کمتر از ۲۰ دقیقه طول می کشد. و وقتی کارتان تمام شد، Kaoss Pad صادقانه با ۳۵ افکت داخلی، یک پد X/Y رسا برای کنترل آنها و یک لوپر خواهید داشت. و البته، از آنجایی که آن نیز بر روی LogueSDK ساخته شده است، می توانید جلوه های سفارشی را نیز بارگیری کنید. (یا خود را طراحی کنید، اگر کیف شماست.) می توانید تا چهار افکت را به طور همزمان استفاده کنید و یک ویژگی چفت به شما امکان می دهد آنها را به صورت جداگانه کنترل کنید.

متأسفانه ما اطلاعات بیشتری در مورد هر دو دستگاه نداریم. یک کتابدار برای مدیریت نوسانگرها و جلوه‌های سفارشی وجود خواهد داشت، اگرچه تاریخ عرضه آن مشخص نشده است. و به طور مشابه ما از قیمت هر یک از دستگاه ها اطلاعی نداریم. تنها چیزی که می دانیم این است که NTS-1 mk2 برای عرضه در ماه آوریل برنامه ریزی شده است و به دنبال آن NTS-3 در ماه ژوئن عرضه خواهد شد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/korg-nutekt-diy-line-gets-a-new-mini-synth-and-a-kaoss-pad-133559507.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/korg-nutekt-diy-line-gets-a-new-mini-synth-and-a-kaoss-pad-133559507.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *