خلاصه روز دوم نمایشگاه CES 2024: یک ابزار خرگوش وحشی ظاهر می شود در حالی که گوگل برداشت خود را از ترفندهای نرم افزاری اپل ارائه می کند.

سالن نمایشگاه CES 2024 باز است و مردم گام‌های خود را بالا می‌برند، مراکز همایش‌های وسیع لاس‌وگاس و سالن‌های رقص هتل‌ها را برای دیدن جدیدترین و عجیب‌ترین محصولات فناوری تماشا می‌کنند. تیم Engadget با جذاب‌ترین نمایش‌های نمایشی در اینجا، هم با وسایل نقلیه و هم از ترافیک انسان‌ها برای دریافت زمان دست و صورت (و سایر اعضای بدن؟) جسارت می‌کند، در حالی که شرکت‌ها برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی و اعلام موارد جدید را متوقف نکرده‌اند. اگر برای تجزیه و تحلیل سرفصل های جداگانه وقت ندارید یا اینجا در وگاس هستید و می خواهید بدانید کجا بروید، در اینجا خلاصه ای از بزرگترین اخبار روز دوم CES 2024 آورده شده است.

یکی از بزرگترین غرفه های این نمایشگاه، طبق معمول، گوگل است و این شرکت نیز داشت مقدار مناسبی از اخبار برای به اشتراک گذاشتن. گوگل در راستای همان موضوعی که در چند سال اخیر «با هم بهتر» انجام می‌داد، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار بین دستگاهی خود مانند Fast Pair را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که با سامسونگ همکاری می‌کند تا ویژگی Nearby Share خود را به اشتراک‌گذاری سریع تغییر دهد. نام فعلی نسخه مشابه سامسونگ است. امیدواریم این امر کار را برای کاربران اندروید ساده کند و جایگزینی منسجم تر برای AirDrop اپل به آنها بدهد. جزئیات در مورد اینکه آیا تغییراتی برای کاربران سامسونگ وجود دارد یا خیر کمیاب بود، اما کسانی که Nearby Share دارند باید به زودی نماد جدیدی را ببینند.

گوگل همچنین پشتیبانی از افراد را به ویدیوهای Chromecast TikTok به تلویزیون ها و صفحه نمایش های سازگار اضافه کرده و برنامه های خود را به برخی از خودروهای فورد، نیسان و لینکلن اواخر امسال Android Auto نیز خواهد بود قادر به اشتراک گذاری سطح باتری وسیله نقلیه برقی خود با Google Maps بنابراین می تواند ایستگاه های شارژ، زمان شارژ و توقف در مسیرهای شما را در نظر بگیرد. این دوباره شبیه به یک ویژگی در CarPlay نسل بعدی اپل است.

در مورد خودروهای برقی، هوندا همچنین کانسپت‌های جدید خودروهای الکتریکی به نام‌های سالون و هاب فضایی را معرفی کرد. Saloon یک سدان با طراحی آیرودینامیک است و در ارتفاع کم حرکت می کند، در حالی که Space Hub یک مینی ون است که کمی باکس تر است و صندلی های آن سرنشینانش روبه روی هم قرار می دهند. هوندا اعلام کرد که مدلی بر اساس خودروی مفهومی Saloon برای بازارهای آمریکای شمالی در سال ۲۰۲۶ توسعه خواهد داد و هنوز خبری در مورد Space Hub نیست.

در دیگر اخبار حمل و نقل، هیوندای نسخه به روز شده تاکسی هوایی S-A2 خود را به نمایشگاه آورد. S-A2 یک وسیله نقلیه عمودی برخاست و فرود الکتریکی است که با رسیدن به ارتفاع ۱۵۰۰ فوتی، سرعت ۱۲۰ مایل در ساعت دارد. این هواپیما برای پروازهای کوتاه بین ۲۵ تا ۴۰ مایل طراحی شده است و شرکت آن را به عنوان یک راه حل حمل و نقل روزمره برای مناطق شهری در نظر می گیرد.

همچنین اخبار خانه‌های هوشمند بیشتری را از شرکت‌هایی غیر از گوگل دریافت کردیم، از جمله آمازون، که گفت استاندارد Matter را برای Casting اتخاذ می‌کند، اما از Chromecast یا AirPlay اپل پشتیبانی نمی‌کند. چقدر زیبا. جدید هم دیدیم اسکن صورت و قفل درهای نخل خوان، چراغ های فضای باز هوشمند نانولیف و جدید گریل هوشمند Weber Searwood که ارزان تر و همه کاره تر است.

تعداد کمی از اخبار موبایل از جمله قاب کیبورد کلیک آیفون و دستگاهی شگفت انگیز و شایان ستایش به نام خرگوش R1. این به عنوان یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی در چیزی که اساساً یک دستگاه واکی تاکی زیبا و زیبا است که توسط Teenage Engineering طراحی شده است، مطرح شده است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش لمسی کوچک ۲٫۸۸ اینچی، یک چرخ اسکرول آنالوگ، دو میکروفون، یک بلندگو و یک دوربین ۳۶۰ درجه است که می توانید به سمت خود یا پشت گوشی بچرخید. قرار است با فشار دادن یک دکمه با هوش مصنوعی خرگوش صحبت کنید (مثل دستگاه مخابره‌ای تاکی) و از او بخواهید هر کاری انجام دهد مانند رزرو Uber یا جستجوی دستور پختی متناسب با لیست مواد اولیه شما.

موارد بسیار بیشتری در این نمایشگاه وجود داشته است، اما من می‌خواستم کمی وقت بگذارم و دسته‌ای از محصولات دسترسی جذاب را فریاد بزنم. ما دیدیم سیستم شنیدن OrCam که برای کمک به افراد مبتلا به کم شنوایی طراحی شده است تا صدای بلندگوهای خاص را در محیط های شلوغ جدا کنند. همچنین وجود دارد GyroGloveکه یک دستکش تثبیت کننده دست برای افراد مبتلا به لرزش دست است و همچنین Mouthpad که به شما امکان می دهد گوشی، تبلت یا لپ تاپ خود را با استفاده از زبان کنترل کنید.

ما همچنین شاهد به‌روزرسانی سیستم رادار صوتی بودیم که نشانه‌های بصری را برای گیمرهایی که کم‌شنوا هستند، فراهم می‌کند تا ببینند صداها از کجا می‌آیند و چه نوع صداهایی ممکن است باشند. دیدن این همه پیشرفت در فناوری کمکی در CES بسیار دلگرم کننده است، به خصوص زمانی که صنعت اغلب وقت و پول زیادی را صرف تلاش های کم ارزش می کند.

ما به پایان نمایشگاه نزدیک می‌شویم و همانطور که برای انجام کارهای نهایی خود در نمایشگاه آماده می‌شویم، تیم Engadget نیز به گذشته نگاه می‌کند و به بهترین چیزهایی که در CES 2024 دیدیم فکر می‌کند. ما بهترین‌ها را کنار هم خواهیم گذاشت. به زودی از لیست جوایز CES، بنابراین مطمئن شوید که برای دیدن آنچه که ما تصمیم گرفتیم برندگان این نمایشگاه باشند، برگردید.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/ces-2024-day-2-recap-a-wild-rabbit-gadget-appears-while-google-offers-its-own-take-on ظاهر شد. -apple-software-tricks-022245111.html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/ces-2024-day-2-recap-a-wild-rabbit-gadget-appears-while-google-offers-its-own-take-on-apple-software-tricks-022245111.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *