خودتان را برای Pixel 9 Pro XL آماده کنید

تا قبل از گزارشی که در این هفته منتشر شد، ما در سال ۲۰۲۴ از گوگل به طور معمول کار خود را در نظر گرفتیم و این شرکت در نیمه دوم سال دو گوشی هوشمند سنتی را در نظر گرفت. انتظار داشتیم پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو. با این حال، یک گزارش جدید فوراً ذهن ما را متحیر کرده است و می گوید که می توانیم منتظر سه گوشی در مجموعه پیکسل ۹ باشیم.

مطابق با ۹۱ موبایل از طریق @Onleaksگوگل در حال آماده سازی جدید است Pixel 9 Pro XL مدل. این مدل جدید در کنار پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو که انتظارش را داشتیم عرضه خواهد شد. هنوز هیچ مشخصات یا تصویری ارائه نشده است، اما به این دلیل که ما ارائه کرده ایم پیکسل ۹ پرو را از طریق رندرها مشاهده کرد و معتقدیم که به دلیل رندرهای گفته شده، اندازه های خشن آن را می دانیم، انتظار داریم ۹ Pro XL بزرگتر از ۱۶۲٫۷ x 76.6 x 8.5 میلی متر باشد.

خودتان را برای Pixel 9 Pro XL آماده کنید

این اطلاعات بمب‌گذاری شده در پستی ارائه شده است که رندرهای جدیدی را برای پیکسل ۹ آینده به نمایش می‌گذارد. می‌توانید دو تا از رندرهای بالا را ببینید، اما اگر جدی باشیم، باید بیشتر در مورد Pixel 9 Pro و Pro XL صحبت کنیم.

اضافه شدن یک مدل XL مورد استقبال قرار خواهد گرفت، زیرا مشابه کاری است که اپل با سری آیفون های خود انجام می دهد. برای کسانی که تمام سخت‌افزار دوربین عالی و بهترین مشخصات را می‌خواهند، اما همه آن‌ها را در بسته‌بندی کوچک‌تر می‌خواهند، می‌توانند Pixel 9 Pro را انتخاب کنند. برای کسانی که چیزی کمی بزرگتر، با نمایشگر و باتری بزرگتر می خواهند، می توانند Pixel 9 Pro XL را داشته باشند. به نظر می رسد این گزینه اضافه شده برای مصرف کنندگان برای اپل به خوبی کار می کند، بنابراین باید یک شرط مطمئن برای گوگل نیز باشد.

هم من و هم کلن مدت‌هاست که این احساس را در مورد تلفن‌ها داشته‌ایم. ما همه چیزهای خوب را می خواهیم، ​​اما نمی خواهیم یک هامر در جیب ما می خواهیم. امیدواریم در ماه‌های آینده بیشتر درباره Pixel 9 Pro XL بیاموزیم.

آیا شما تیم خواهید بود یا حرفه ای یا تیم پرو XL؟

// ۹۱ موبایل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/27/report-2024-pixel-lineup-includes-pixel-9-pro-xl/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *