It Takes Two سومین سالگرد خود را با نقطه عطف فروش جدید جشن می گیرد

It Takes Two – پلتفرمر همکاری از Hazelight و Josef Fares (بله، از که جوایز اسکار) – اوایل این هفته سومین سالگرد خود را جشن گرفت.

برای بزرگداشت این مناسبت، Hazelight یک اثر هنری جدید به اشتراک گذاشت و خبر It Takes Two اکنون ۱۶ میلیون نسخه فروخته است. این افزایش ۶ میلیونی فروش در ۱۲ ماه گذشته است.


It Takes Two سومین سالگرد خود را با نقطه عطف فروش جدید جشن می گیردبازگشت یک رویاپرداز – جوزف فارس و هازلایت


بازگشت یک رویاپرداز – جوزف فارس و هازلایت.

توسعه دهنده گفت بازی آن در حال حاضر توسط بیش از ۳۰ میلیون نفر انجام شده است، آماری که آن را “ذهن دمیدن” نامید. It Takes Two نیز در Game Pass موجود است.

توسعه دهنده با یک جفت چشم اموجی آزاردهنده بست: “چه راهی برای شروع یک سال بسیار هیجان انگیز…” نمی دانم چه چیزی را در آستین خود پنهان کرده است.

It Takes Two در سال ۲۰۲۱ در پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه شد و برنده شد. بازی سال در جوایز گیم. متعاقباً در سال ۲۰۲۲ روی سوییچ منتشر شد. اخیراً گفته شده است که این بازی گرفتن یک اقتباس سینمایی.


دو اثر هنری نیاز دارند که شخصیت‌های بازی را در اطراف کیکی با شماره 16 نشان می‌دهد
کودی و می به همراه دیگر شخصیت های سریال It Takes Two دور یک کیک تولد جمع می شوند. | اعتبار تصویر: Hazelight

برتی ما در این باره نوشت: «اگر می‌توانید داستان را نادیده بگیرید، بازی It Takes Two بهترین گیم‌پلی بازی‌های چند سال اخیر را دارد. نقد Eurogamer's It Takes Twoپیشنهاد بازی

او نوشت: «این یک نوع نادر از تجربه همکاری است، با انرژی، تخیل و بازیگوشی که گاهی با نینتندو رقابت می کند. به عنوان یک اسباب بازی، می تواند یک شادی باشد، و لحظاتی را برای به خاطر سپردن ایجاد خواهد کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/it-takes-two-celebrates-third-anniversary-with-new-sales-milestone?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *