داستان‌های برتر: ریکاپ راه‌اندازی اپل ویژن پرو، ویژگی‌های بتا iOS 17.4 و موارد دیگر

Apple Vision Pro یک هفته است که عرضه شده است، بنابراین کاربران عادی شروع به تطبیق با دستگاه جدید کرده و نظرات خود را در مورد آن به اشتراک می گذارند، در حالی که کارشناسان تخریب سخت افزار را بررسی می کنند.

داستان‌های برتر: ریکاپ راه‌اندازی اپل ویژن پرو، ویژگی‌های بتا iOS 17.4 و موارد دیگر
فراتر از همه اخبار پیرامون هدست مورد انتظار اپل، این هفته همچنین شاهد پیشرفت بیشتری در iOS 17.4 و به‌روزرسانی‌های سیستم عامل مرتبط با آن بود که انتظار می‌رود ماه آینده عرضه شوند، شایعات جدید آیفون ۱۶ و موارد دیگر، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات این داستان‌ها در ادامه بخوانید. . و بیشتر!

برنامه های Apple Vision Pro برای بررسی

دنبال کردن معرفی هدست جدید ویژن پرو اپل روز جمعه، ما به اشتراک گذاشتیم لیست عمیق برنامه های بهینه شده برای سیستم عامل visionOSاز توسعه دهندگان بزرگتر و کوچکتر.


اپل این را اعلام کرد بیش از ۶۰۰ برنامه برای visionOS بهینه شده است تا کنون، و لیست ما بسیاری از موارد قابل توجه را برجسته می کنددر حالی که ما نیز داشته ایم ویدیویی را به اشتراک گذاشت که به ده مورد علاقه مندی ما نگاه می کند.

Vision Pro همچنین با بیش از یک میلیون برنامه iPad و iPhone سازگار است.

iFixit Apple Vision Pro Teardown را به اشتراک می گذارد

وب سایت تعمیر iFixit اخیراً به اشتراک گذاشته شده است تخریب های نوشتاری و ویدیویی Apple Vision Pro، نگاه دقیق تری به داخل هدست ارائه می دهد. این هدست یک شاهکار مهندسی با مجموعه ای از دوربین ها، حسگرها، فن ها و بسیاری دیگر از اجزای دقیق است.


iFixit همچنین برخی از جزئیات فنی را در مورد Vision Pro به اشتراک گذاشته است نمایشگرهای داخلی و خارجی، بسته باتری، قابلیت تعمیر و موارد دیگر در یک ویدیوی جداگانه

iOS 17.4 بتا: همه ویژگی های جدید

اپل ماه گذشته تایید کرد که iOS 17.4 در ماه مارس منتشر خواهد شد. به روز رسانی نرم افزار آینده شامل چندین ویژگی و تغییرات جدید برای آیفونهمانطور که در لیست ما.


ویژگی های کلیدی جدید گنجانده شده است تغییرات عمده اپ استور در اتحادیه اروپا، رونوشت های پادکست اپل، SharePlay برای HomePod و شکلک های جدید. این به روز رسانی همچنین برای راه اندازی نسل بعدی CarPlay در اواخر سال جاری آماده می شود.

اپل هم همینطور iOS 17.3.1 را با رفع اشکال مربوط به متن منتشر کرد.

اپل طراحی برآمدگی دوربین باریک را برای آیفون پایه ۱۶ آزمایش می کند

مدل های استاندارد آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس اواخر امسال عرضه می شوند می تواند به یک برآمدگی دوربین عقب باریک، عمودی و قرصی شکل مجهز شودبا توجه به شماتیک های فاش شده


بازگشت به لنزهای دوربین عقب با تراز عمودی امکان ضبط ویدیوی فضایی در آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس را فراهم می کند. این ویژگی در حال حاضر منحصر به مدل های Pro در سری آیفون ۱۵ است.

اپل اکنون مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3 Refurbished را می فروشد

اپل این هفته مک بوک پرو ۱۴ اینچی با تراشه استاندارد M3 را به فروشگاه آنلاین بازسازی شده خود اضافه کرد برای اولین بار از زمان عرضه لپ تاپ در ماه نوامبر. قیمت ها حدود ۱۵ درصد تخفیف دارند.


از نظر ما، محصولات بازسازی شده تایید شده اپل تقریباً از مدل های کاملاً جدید قابل تشخیص نیستند، بنابراین می توانند انتخاب جذابی برای مشتریانی باشند که مستقیماً از شرکت به دنبال تخفیف هستند.

نمایش MacRumors: یک هفته با اپل ویژن پرو و ​​کوین نلسون

بر قسمت این هفته از نمایش MacRumors پادکستمهمان ویژه کوین نلسون از آزمایشگاه های اسنازی به دن و هارتلی پیوست تا در مورد چگونگی آن صحبت کنند. با استفاده از Apple Vision Pro در طول هفته گذشته از زمان راه اندازی آن.


نمایش MacRumors اکنون دارد کانال یوتیوب خودش، پس حتما برای آخرین قسمت ها مشترک شوید. نمایش از طریق برنامه پادکست دلخواه شما نیز در دسترس است.

خبرنامه MacRumors

هر هفته، ما یک خبرنامه ایمیلی مانند این منتشر می‌کنیم که برترین داستان‌های اپل را برجسته می‌کند، و آن را راهی عالی برای دریافت خلاصه‌ای از هفته با توجه به تمام موضوعات اصلی که پوشش داده‌ایم و پیوند داستان‌های مرتبط با هم برای یک داستان بزرگ می‌سازد. نمای تصویر

پس اگر می خواهید داشته باشید داستان های برتر مانند خلاصه بالا که هر هفته به صندوق پست ایمیل شما تحویل داده می شود، مشترک شدن در خبرنامه ما!


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/10/top-stories-apple-vision-pro-launch-recap/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *