داستان های برتر: راه اندازی اپل ویژن پرو، ویژگی های نسل بعدی CarPlay و موارد دیگر

اپل ویژن پرو اینجاست! هدست «محاسبات فضایی» اپل رسما راه اندازی شده است، و ما تمام جزئیات مربوط به دستگاه جدید پیشگامانه را برای کاربران اولیه و کسانی که فقط به دنبال اطلاعات بیشتر هستند در اختیار داریم، زیرا اپل اولین قدم را برای آنچه که فکر می کند آینده آن است برمی دارد. محاسبه.

داستان های برتر: راه اندازی اپل ویژن پرو، ویژگی های نسل بعدی CarPlay و موارد دیگر
در حالی که معرفی Apple Vision Pro بزرگ‌ترین خبر هفته بود، اما مطمئناً تنها موضوعی نبود که موج‌های زیادی را ایجاد کرد، زیرا اپل به کار بر روی iOS 17.4 با مجموعه‌ای از تغییرات در نحوه عملکرد اکوسیستم برنامه در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهد. این خبر دریافت شد که iOS 18 اواخر امسال می‌تواند یک به‌روزرسانی بزرگ و بیشتر باشد، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در زیر بخوانید!

اپل ویژن پرو راه اندازی شد: «دوران محاسبات فضایی فرا رسیده است»

پس از سال ها شایعه، اپل ویژن پرو بالاخره معرفی شد، حداقل در ایالات متحده. عرضه در فروشگاه از ساعت ۸ صبح جمعه آغاز شد و تحویل پیش‌سفارش نیز در همان روز انجام شد.


اپل اطلاعات زیادی را در کنار راه اندازی به اشتراک گذاشته است، و ما اطلاعات زیادی از جمله یک فهرست گسترده ای از برخی از ۶۰۰ برنامه بومی در هنگام راه اندازی برای visionOS در دسترس است، جزئیات در چگونه به یک مهمان اجازه دهیم ویژن پرو شما را امتحان کندنکاتی برای ساختن بهترین شخصیت مجازی ممکن، لوازم جانبی که می توانید با ویژن پرو خود استفاده کنیدو بیشتر.

کار با Apple Vision Pro: جعبه گشایی، افکار اولیه و موارد دیگر

ما واحد Vision Pro خودمان را برداشتیم و یک ویدیوی طولانی که جعبه‌گشایی، راه‌اندازی و برداشت‌های اولیه را تشریح می‌کند دستگاه پیشرو در آخرین رده محصولات اپل.


مطمئناً جنبه‌های شگفت‌انگیزی برای این جنبه وجود دارد، اما زمینه‌های دیگری نیز وجود دارد که تجربه ایده‌آل نیست، بنابراین حتماً پوشش اولیه ما را بررسی کنید و منتظر گزارش‌های عمیق‌تر باشید زیرا زمان بیشتری را با آن می‌گذرانیم. .

اپل اولین نسخه بتای عمومی iOS 17.4 را با تغییرات اکوسیستم برنامه اتحادیه اروپا و موارد دیگر آغاز کرد

اپل این هفته اولین نسخه بتا عمومی iOS 17.4 را ایجاد کرد با یک لیست طولانی تغییرات در App Store، Safari، Wallet و موارد دیگر در اتحادیه اروپا. این تغییرات نتیجه پیروی اپل از مقررات جدیدی است که قرار است ماه آینده تحت قانون بازارهای دیجیتال اجرا شود.


iOS 17.4 در ماه مارس برای همه کاربران عرضه می شود و تغییرات فقط برای کشورهای اتحادیه اروپا اعمال می شود. ما اخیرا همه تغییرات را خلاصه کرد در یک لیست راحت

iOS 18 به‌طور بالقوه «بزرگ‌ترین» به‌روزرسانی نرم‌افزاری در تاریخ آیفون

iOS 18 پتانسیل این را دارد “بزرگترین” به روز رسانی نرم افزاری در تاریخ آیفونبا توجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط بلومبرگمارک گورمن.


گورمن گفت که قصد دارد جزئیات بیشتری در مورد ویژگی‌ها و تغییرات خاص iOS 18 که در آینده برنامه‌ریزی شده‌اند به اشتراک بگذارد، اما ما از قبل می‌دانیم. دو ویژگی جدید که باید در آپدیت گنجانده شوداز جمله پشتیبانی از RCS در برنامه پیام‌ها و قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد ChatGPT برای Siri.

نسل بعدی Apple CarPlay این ۸ برنامه جدید را ارائه خواهد کرد

اپل اخیراً وب سایت خود را برای تأیید این موضوع به روز کرده است اولین مدل های خودروی ایالات متحده با پشتیبانی از نسل بعدی CarPlay در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهند شداما چارچوب زمانی مشخص تری ارائه نکرده است، یا نشان نمی دهد که چه زمانی در دسترس بودن در کشورهای دیگر آغاز می شود.


اولین نسخه بتا iOS 17.4 به هشت برنامه جدید CarPlay اشاره می کنداز جمله تنظیمات خودکار، دوربین خودرو، شارژ، آب و هوا، بسته شدن، رسانه، فشار تایر، و سفر.

خبرنامه MacRumors

هر هفته، ما یک خبرنامه ایمیلی مانند این منتشر می‌کنیم که برترین داستان‌های اپل را برجسته می‌کند، و آن را راهی عالی برای دریافت خلاصه‌ای از هفته با توجه به تمام موضوعات اصلی که پوشش داده‌ایم و پیوند داستان‌های مرتبط با هم برای یک داستان بزرگ می‌سازد. نمای تصویر

پس اگر می خواهید داشته باشید داستان های برتر مانند خلاصه بالا که هر هفته به صندوق پست ایمیل شما تحویل داده می شود، مشترک شدن در خبرنامه ما!


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/03/top-stories-apple-vision-pro-launch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *