صبح بعد: TikTok آهنگ های تیلور سوئیفت و حکم گلکسی اس ۲۴ اولترا را از دست می دهد

پس از مذاکرات شکست خورده با TikTok، موسیقی یونیورسال به خوبی تهدید خود را برای بیرون کشیدن موسیقی از پلت فرم رسانه های اجتماعی انجام داد. یعنی دیگر TayTay نیستدیگر نه دریک و نه دیگر… همه هنرمندان دیگری که زیر چتر شرکتی آن قرار می گیرند. در جاهای دیگر، مدیران عامل تاثیرگذارترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی جهان (گاهی اوقات) واقعی بودند. کباب کردن از سنای آمریکا در حالی که تعداد کمی از سناتورها موفق شدند یک بار دیگر به این نتیجه برسند که از ارتباط و عمق خود خارج شده بودند. رئیس ایکس لیندا یاکارینو ممکن است عجیب ترین چیز را گفته باشد و اظهار داشته باشد که شبکه اجتماعی زمانی توییتر یک "شرکت کاملا جدید" و اینکه در حال بررسی کنترل های والدین بود. توییتر در سال ۲۰۰۶، لیندا تاسیس شد.

این هفته:

???????? ایلان ماسک می گوید تراشه مغزی Neuralink در یک انسان کاشته شده است

???????? یونیورسال موزیک تهدید می کند که آهنگ های TikTok را به دلیل شرایط پرداخت حذف خواهد کرد

???????? بررسی Galaxy S24 Ultra: تقویت‌کننده‌های هوش مصنوعی سامسونگ از راه رسیده است

این را بخوان:

همانطور که گفته شد، مدیران عامل متا، اسنپ، دیسکورد، ایکس و تیک تاک در جلسه استماع کمیته قضایی سنا در مورد استثمار آنلاین از کودکان شهادت دادند. مارک زاکربرگ، ایوان اشپیگل، جیسون سیترون، لیندا یاکارینو و شو چو نزدیک به چهار ساعت توسط قانونگذاران کباب شده بودند، اما ما موفق به متراکم شدن شد نکات اصلی و پاسخ مدیران شبکه های اجتماعی به آنها.

این جلسه اولین باری بود که اشپیگل، سیترون و یاکارینو به کنگره شهادت دادند. قابل ذکر است، به گفته نمایندگان، هر سه نفر پس از خودداری از حضور داوطلبانه توسط کمیته احضار شدند. سناتور دیک دوربین، رئیس کمیته قضایی، خاطرنشان کرد که سیترون “فقط پس از اینکه مارشال های ایالات متحده با هزینه مالیات دهندگان به مقر دیسکورد فرستاده شدند، خدمات احضاریه خود را پذیرفت.”

ایمیل را بیشتر از ویدیو دوست دارید؟ همینجا مشترک شوید برای گزارش های روزانه، مستقیماً به صندوق ورودی خود مراجعه کنید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-tiktok-loses-taylor-swifts-songs-and-the-verdict-on-the-galaxy-s24-ultra-140001783 ظاهر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-tiktok-loses-taylor-swifts-songs-and-the-verdict-on-the-galaxy-s24-ultra-140001783.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *