دانلود بازی های ماهانه نتفلیکس در دسامبر به لطف GTA تقریباً سه برابر شد و به ۲۸ میلیون رسید

از زمانی که نتفلیکس اولین گام های آزمایشی خود را در زمینه بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۱ برداشت، این شرکت پاسخ نسبتاً متوسطی را از سوی مشترکین گزارش کرده است، اما ارقام جدید نشان می دهد که همکاری اخیر آن با Rockstar برای آوردن GTA به سرویس استریم، با استفاده از بازی ماهانه تلفن همراه سودآور بوده است. دانلودها در دسامبر ۲۰۲۳ تقریباً سه برابر شده و به ۲۸ متر رسیده است.

مانند توسط Mobilegamer.biz گزارش شده است بر اساس داده های Appmagic (با تشکر VGC)، تعداد دانلودهای ماهانه بازی نتفلیکس در iOS و اندروید از حدود ۱۰ متر در نوامبر گذشته به حدود ۲۸ میلیون در دسامبر افزایش یافت. آن پرش را می توان مستقیماً به آن نسبت داد ورود Grand Theft Auto به نتفلیکسبا Grand Theft Auto 3، Vice City و San Andreas همگی در ۱۴ دسامبر سال گذشته در قالب نسخه قطعی خود به سرویس پخش پیوستند.

طبق آمار Appmagic، San Andreas محبوب ترین بازی در بین مشترکین نتفلیکس بود و ۱۱٫۶ میلیون بار دانلود شد. این در مقایسه با ۴٫۱ میلیون بارگیری برای Vice City و ۲٫۴ میلیون بار برای GTA 3 است. مجموعاً ۱۸٫۱ میلیون بار دانلود شده است. طبق گفته Appmagic، این تقریباً همان تعداد دانلودهایی است که Netflix در ماه نوامبر ایجاد کرده است.


دانلود بازی های ماهانه نتفلیکس در دسامبر به لطف GTA تقریباً سه برابر شد و به ۲۸ میلیون رسیدGrand Theft Auto Trilogy Definitive Edition – iOS/iPhone vs Consoles – The DF Tech Review


Digital Foundry سال گذشته نسخه های قطعی Grand Theft Auto را برای موبایل مورد بررسی قرار داد.

بدون شک نتفلیکس که ارقام رسمی آن نشان داده شده است، یک پیروزی محسوب می شود فقط حدود ۱ درصد از ۲۲۱ میلیون مشترک آن در آن زمان تا اوت ۲۰۲۲ بازی‌ها را دانلود می‌کردند. ۲۸ میلیون دانلود از پایگاه عضویت تقریباً ۲۷۴ میلیونی آن نشان می‌دهد که این سرویس استریم ممکن است تا ۱۱ درصد از کاربران خود را درگیر بازی‌ها ببیند.

این خبر خوبی برای نتفلیکس است که به دنبال آن روی بازی های ویدیویی سرمایه گذاری زیادی کرده است معاشقه های اولیه در نوامبر ۲۰۲۱. در سال‌های پس از آن، کاتالوگ بازی‌های آن به بیش از ۸۰ عنوان افزایش یافته است و تعدادی استودیو قابل توجه خریداری کرده است، از جمله Spry Fox توسعه‌دهنده Triple Town و Cozy Grove، توسعه‌دهنده موبایل The Walking Dead Next Games، و سازنده Oxenfree، استودیوی Night School. Oxenfree 2 سال گذشته منتشر شد. این نیز است یک استودیوی جدید در لس آنجلس تأسیس کرد – به رهبری چاکو سانی، تهیه کننده اجرایی سابق Overwatch – برای ایجاد یک RPG جدید سه نفره A و سوم شخص برای کامپیوتر.

و در حالی که بیشتر بازی‌های پیشنهادی آن در حال حاضر برای بازی باید دانلود شوند، نتفلیکس در حال آزمایش یک بازی است بتا پخش محدود بازی در زمان های اخیر – هدف این است که کاتالوگ بازی خود را در همه دستگاه های سازگار، از جمله موبایل، تلویزیون و رایانه قابل پخش کند. با این حال، فقط Oxenfree و Molehew’s Mining Adventure برای آزمایش اولیه در دسترس بودند.


منبع: https://www.eurogamer.net/netflixs-monthly-game-downloads-nearly-tripled-to-28m-in-december-thanks-to-gta?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *