دراکمن، یکی از خالقان، می‌گوید که قسمت ۳ Last of Us می‌تواند «یک فصل دیگر از این داستان» باشد.

نیل دراکمن، رئیس Naughty Dog می‌گوید که برای فصل سوم و آخر سریال The Last of Us “مفهومی” آماده کرده است.

دراکمن در پایان مستند جذاب پشت صحنه، Grounded 2: Making The Last of Us Part 2، صحبت کرد، دراکمن اذعان کرد که در حالی که هنوز داستانی به طور کامل مشخص نکرده است، هسته ایده ای دارد. که “به همان اندازه هیجان انگیز است [The Last of Us Part 1]”.


دراکمن، یکی از خالقان، می‌گوید که قسمت ۳ Last of Us می‌تواند «یک فصل دیگر از این داستان» باشد.Grounded II: Making The Last of Us Part II


Grounded II: Making The Last of Us Part II

دراکمن گفت: “اگر ما هرگز دوباره آن را تکرار نکنیم، این یک نقطه پایان خوب است. آخرین لقمه سیب، داستان تمام شده است.”

نکته مهم در مورد کار در Naughty Dog این است که ما مجبور نیستیم این کار را انجام دهیم. همیشه اینطور است که “ما یک The Last of Us دیگر را دوست داریم، اما اگر شما بچه ها به چیز دیگری علاقه دارید، ما از این چیز دیگر حمایت خواهیم کرد.” موقعیت بسیار ممتازی است. من هرگز آن را بدیهی نمی دانم.”

اما در حالی که او هیچ ایده دیگری درباره جایی که داستان می تواند «سال ها» پیش برود نداشت، دراکمن اکنون می گوید که «مفهومی» دارد.

“من به این فکر کرده ام، “آیا مفهومی وجود دارد؟” و در حال حاضر سال‌هاست که نمی‌توانم آن مفهوم را پیدا کنم، اما اخیراً این موضوع تغییر کرده است.

“من داستانی ندارم، اما آن مفهوم را دارم که برای من به همان اندازه هیجان انگیز است [Part 1]به همان اندازه هیجان انگیز [Part 2]چیز خودش است، اما این خط را برای هر سه دارد [games]. بنابراین به نظر می رسد که احتمالاً یک فصل دیگر در این داستان وجود دارد.”

بیت «یک فصل دیگر» نیز جالب است و به این نکته اشاره می‌کند که اگر قسمت سوم این مجموعه مورد تحسین منتقدان را دریافت کنیم، احتمالاً آخرین قسمت آن خواهد بود.

البته، حتی اگر بازی دیگری نداشته باشیم، اقتباس تلویزیونی برنده جایزه را داریم. و، ICYMI، کاترین اوهارا به بازیگران فیلم The Last of Us پیوست برای فصل دوم سریال

اوهارا، که کارنامه گسترده‌اش شامل ایفای نقش مادرسالار غیرعادی مویرا رز در Schitt’s Creek و کیت مک کالیستر در فیلم‌های تنها در خانه است، در اقتباس HBO نقش یک شخصیت نامعلوم را بازی خواهد کرد. با این حال، قبلی شایعات پیشنهاد کرد که او نقشی تکراری به عنوان یک شخصیت کاملاً جدید به نام گیل خواهد داشت.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-last-of-us-part-3-could-be-one-more-chapter-to-this-story-says-co-creator-druckmann?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *