اپل واچ سری ۹ فقط امروز با قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می رسد

آخرین ساعت هوشمند اپل، سری ۹، با فروش یک روزه در Best Buy به قیمت کم سابقه خود بازگشت. ۴۱ میلی متر که معمولاً ۳۹۹ دلار است، امروز برای مدل GPS فقط ۲۹۹ دلار است. نسخه بزرگتر، ۴۵ میلی متری، با ۱۰۰ دلار تخفیف نیز به فروش می رسد که آن را به ۳۲۹ دلار کاهش می دهد. برای هر دو اندازه، این معامله برای چندین رنگ اعمال می‌شود، بنابراین می‌توانید ساعت را در رنگ‌های نقره‌ای، صورتی روشن، نور ستاره‌ای، نیمه‌شب یا قرمز (محصول) با نوار اسپرت یا حلقه اسپرت نایلونی تهیه کنید.

اپل واچ سری ۹ ویژگی های جدیدی را برای تعامل راحت تر با ساعت هوشمند شما اضافه کرده است. این شامل Double Tap است، یک گزینه کنترلی که به هیچ وجه نیازی به لمس صفحه نمایش ندارد – فقط کافی است انگشت شست و اشاره خود را دو بار با استفاده از دست روی همان بازوی ساعت به هم فشار دهید تا آن را حمل کنید. یک اقدام تعیین شده برای مثال می توانید از آن برای توقف یا لغو مکث موسیقی خود استفاده کنید.

سری ۹ نمره a ، مانند همیشه در ردیابی سلامتی و تناسب اندام، از جمله وظایف دیگر، برتری می یابد. همچنین در صدر لیست ما قرار دارد می توانید امسال دریافت کنید اپل همچنین سیری روی دستگاه را برای اپل واچ با سری ۹ معرفی کرده است، به این معنی که دستیار می تواند زمانی که شما آفلاین هستید یا گوشی خود را همراه خود ندارید، کار کند. اپل همچنین گفته است که ویژگی “Raise to Speak” را با سری ۹ بهبود بخشیده است تا سیری را بدون دستورات صوتی کارآمدتر بیدار کند. همه اینها با بسته جدید S9 System-in-Package (SiP) امکان پذیر شده است.

با وجود اینکه این ویژگی در ابتدا در میان پیشنهادات آن قرار داشت، با سری ۹ نظارت بر اکسیژن خون دریافت نخواهید کرد. اپل ماه گذشته این ویژگی را پس از اختلاف در حق ثبت اختراع حذف کرد. اما حتی بدون آن، سری ۹ دستگاه محکمی است که تقریباً هر آنچه را که در یک ساعت هوشمند نیاز دارید یا می خواهید ارائه می دهد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-apple-watch-series-9-is-on-sale-for-299-today-only-155051471.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-apple-watch-series-9-is-on-sale-for-299-today-only-155051471.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *