درج لنز Apple Vision Pro ZEISS از ۹۹ دلار شروع می شود

در آن اعلامیه در تاریخ عرضه هدست ویژن پرو خود در اوایل امروز، اپل اعلام کرد که درج های اپتیکال اختیاری از ۹۹ دلار شروع می شود.

درج لنز Apple Vision Pro ZEISS از ۹۹ دلار شروع می شود
به دلیل نحوه قرارگیری هدست روی صورت، عینک را در خود جای نمی دهد، اما اپل راه حلی برای کسانی دارد که به لنزهای مطالعه یا نسخه ای نیاز دارند. اپل با ZEISS همکاری می‌کند تا درج‌های نوری را ارائه دهد که می‌توانند مطابق با نیازهای بینایی هر فرد سفارشی شوند.

اپل دو نسخه از درج‌های نوری ZEISS را با قیمت‌های متفاوت عرضه خواهد کرد. “درج های نوری ZEISS — Readers” با قیمت ۹۹ دلار و “ZEISS Optical Inserts – Prescription” با قیمت ۱۴۹ دلار در دسترس خواهند بود. این درج ها به صورت مغناطیسی به لنزهای Vision Pro متصل می شوند و امکان مشاهده دقیق و ردیابی چشم را فراهم می کنند.

استفاده کنندگان عینک برای دریافت هدست به نسخه معتبر نیاز دارند و همه نسخه ها پشتیبانی نمی شوند، بنابراین محدودیت هایی وجود دارد که ممکن است برخی از افراد را از استفاده از هدست باز دارد.

درج‌ها تنها خرید اختیاری مستقیماً برای هدست ویژن پرو هستند که اپل تاکنون اعلام کرده است. این هدست ویژن پرو همراه است یک بند کشباف انفرادی، یک بند حلقه دوگانه، یک مهر و موم نور، دو بالشتک مهر و موم نور، یک پوشش برای جلوی دستگاه، یک پارچه پولیش، واحد باتری، کابل شارژ USB-C و آداپتور برق USB-C.

پیش‌سفارش‌های Vision Pro از جمعه ۱۹ ژانویه آغاز می‌شود و فروش دستگاه از جمعه، ۲ فوریه در ایالات متحده آغاز می‌شود.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/08/vision-pro-lens-inserts-to-start-at-99/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *