کارگردان روایت گیربکس می‌گوید: «تئوری‌ها یا ایده‌های داستانی خود را برای Borderlands برای من ارسال نکنید».

کارگردان روایت گیربکس می‌گوید: «تئوری‌ها یا ایده‌های داستانی خود را برای Borderlands برای من ارسال نکنید».

سام وینکلر، مدیر روایی Gearbox Software، به طرفداران تکرار کرده است که نمی‌تواند تئوری‌های طرفداران آن‌ها را در این زمینه تقدیس کند. سرزمین های مرزی سریال و از آنها خواست که از ارسال آنها به این قصد خودداری کنند.

در پستی در توییتر / X در تاریخ ۶ ژانویه، وینکلر، که به عنوان نویسنده در سرزمین های مرزی ۳ و نویسنده اصلی در سرزمین عجایب تینی کوچک، نوشت: “PSA: مال خودت را برای من نفرست سرزمین های مرزی نظریه ها یا ایده های داستانی به طور جدی. آنها را نخواهم خواند. من نمی توانم headcanon شما را وارد کنم (حتی اگر خودم آن را دوست داشته باشم) یا “تعمیر” یک ضربان داستانی (حتی اگر خودم آن را دوست نداشته باشم).

او ادامه داد: «همچنین می‌توان گفت‌وگو با من را خیلی سریع به پایان می‌رساند. من *خوشحال* هستم که در مورد نوشتن به عنوان یک حرفه و حرفه صحبت می کنم؛ تا حد زیادی به این دلیل است که من خودم را دارم. [direct messages] باز است، اما اگر با توصیه خود در مورد آنچه که فکر می کنید من یا هر کس دیگری باید انجام دهیم، شروع کنید سرزمین های مرزیشما فرصت را از دست می دهید.”

سابق سرنوشت ۲ مدیر جامعه، لیانا راپرت، موضوع را نقل کرد و اضافه: “نه، واقعا، این کار را نکن. بی شمار بود [conversations] با تیم روایت در Bungo [sic] روی این. به خصوص ناخوشایند (و مبهم) است اگر کسی چیزی را پیشنهاد کند که قبلاً برنامه ریزی شده بود و پس از آن احساس مالکیت خارجی وجود داشته باشد، حتی اگر آن ضرب و شتم قبلاً در حال پیشرفت بود.”

بازگشت به وینکلر، و علی‌رغم درخواست‌اش از طرفداران مبنی بر اینکه از ارسال چیزهایی برای او خودداری کنند، «به این منظور که آنها را متعارف یا بر کار من تأثیر بگذارد»، او افزود که دوست دارد مردم در وهله اول آن ایده‌ها و نظریه‌ها را داشته باشند. «خداوند می‌داند که زمانی که من به من بازگشته بودم [was] تنها یک طرفدار خارج از گیربکس، “او گفت.

مدتی می‌گذرد که ما یک سری اصلی جدید دریافت کرده‌ایم سرزمین های مرزی بازی، با توجه به آن سرزمین های مرزی ۳ در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. با این حال، امسال، طرفداران می توانند منتظر انتشار آن باشند سرزمین های مرزی فیلمی که قرار است در ۹ آگوست راه اندازی می شود.

به دنبال توصیه های بازی فوق العاده بیشتری هستید؟ به توصیه های ما برای بهترین بازی های PS5، بهترین بازی های Xbox Series X، و بهترین بازی های نینتندو سوییچ.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/dont-send-me-your-borderlands-theories-or-story-ideas-says-gearbox-narrative-director

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *