در اینجا آنچه خریداران تویوتا تاکوما ۲۰۲۴ باید درباره موتور ۲٫۴ لیتری توربو بدانند آمده است.

در اینجا آنچه خریداران تویوتا تاکوما ۲۰۲۴ باید درباره موتور ۲٫۴ لیتری توربو بدانند آمده است.

استاندارد ۲٫۴ لیتری توربو چهار سیلندر مقداری گرما را در خود جای می دهد. با حداکثر ۲۷۸ اسب بخار قدرت و ۳۱۷ پوند فوت گشتاور، با توان خروجی مدل V6 تاکوما ۲۰۲۳ مطابقت دارد. بهتر از آن، بیش از ۵۰ پوند فوت بیشتر گشتاور دارد. برای موقعیت‌های خارج از جاده و مسیرهای پیاده‌روی، این گشتاور اضافی بسیار سودمند است.

برای خوشحالی علاقه مندان، مدل استاندارد چهار سیلندر در واقع با گیربکس شش سرعته دستی در دسترس است. این فقط یک sloshbox معمولی نیست. گیربکس دستی هوشمند تویوتا دارای ویژگی‌های تنظیم دور اتوماتیک و ضد توقف است. همچنین دارای “لغو استارت کلاچ” است که به شما امکان می دهد از موتور استارت کامیون برای خزیدن آهسته در سربالایی تا زمانی که موتور روشن شود استفاده کنید و به شما امکان می دهد بدون نگرانی از غلتیدن به عقب به راحتی شروع به سربالایی کنید.

مدل پایه تاکوما SR، بسته به انتخاب گیربکس، کمی از نسخه کم مصرف این موتور با قدرت برخوردار است. اتومات ۲۲۸ اسب بخار قدرت و ۲۴۳ پوند فوت گشتاور دارد، در حالی که دستی ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ پوند فوت گشتاور دارد. میزان سرعت آن در شهر ۲۰ و بزرگراه ۲۶ مایل بر کیلوگرم است.

تمام سطوح تریم بالاتر از SR با پیشرانه غیرهیبریدی، ۲۷۸ اسب بخار قدرت ذکر شده در بالا را به دست می‌آورند و تا ۱۹ مایل بر گالن شهر و ۲۴ مایل در کیلوگرم بزرگراه می‌رسند – بنابراین، اگر مصرف سوخت و گیربکس دستی در لیست شما هستند، خبر خوب! مدل پایه آن جعبه ها را بررسی می کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1495430/2024-toyota-tacoma-turbo-engine-vs-hyrbid/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *