در اینجا اولین نگاه ما به بازی موبایل الهام گرفته از Fall Guys، Sonic Toys Party است

اولین نگاه ما به گیم‌پلی Sonic Toys Party – که یک ترکیب Sonic و Fall Guys است – به صورت آنلاین ظاهر شد.

YouTuber The Sonic Show یک تریلر ژاپنی کاملاً جدید از بازی موبایل آینده به اشتراک گذاشته است که نه تنها گیم پلی با اکتان بالا را نشان می دهد، بلکه برخی از سیستم های درآمدزایی بازی را نیز نشان می دهد که به نظر می رسد شامل یک پاس نبرد ممتاز است.

می توانید ویدیوی تعبیه شده را در زیر مشاهده کنید. به ۶:۱۰ بروید تا مستقیماً به تریلر کامل بروید:


در اینجا اولین نگاه ما به بازی موبایل الهام گرفته از Fall Guys، Sonic Toys Party استتریلر جدید بازی Sonic 2024 به تازگی لو رفت…


تریلر جدید بازی Sonic 2024 به تازگی لو رفت…

می بینیم که علاوه بر بازی به عنوان Sonic، بازیکنان همچنین می توانند به عنوان Tails، Shadow، Amy، Metal Sonic، Knuckles، Eggman و غیره مسابقه دهند. همچنین به نظر می‌رسد که می‌توانیم Chao خود را نیز انتخاب کنیم و لوازم آرایشی مختلف مانند کلاه را باز کنیم.

در حالی که همه حالت‌ها هنوز تایید نشده‌اند، تریلر حداقل دو حالت پیشنهادی را به ما می‌دهد: Survival و Ring Competition. اهداف “مسابقه تا پایان”، “جمع آوری حلقه ها” و “بقا تا پایان” هستند. بعداً سطحی نیز وجود دارد که از شما می‌خواهد «دشمنان را شکست دهید».

Sonic Toys Party تنها در پایان فوریه تایید شد. انتظار می رود اواخر تابستان امسال (سه ماهه سوم) برای دستگاه های iOS و اندروید منتشر شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/heres-our-first-look-at-fall-guys-inspired-mobile-game-sonic-toys-party?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *