پروژه بعدی Bend Studios یک بازی AAA Live Service خواهد بود

بازی بعدی Bend Studios یک بازی AAA Live Service خواهد بود.

این بر اساس یک استخدام جدید است آگهی به وب‌سایت استودیو ارسال شده است، که نشان می‌دهد تیم به دنبال جذب مدیر پروژه جدید با «تجربه توسعه بازی در نقش‌های رهبری ارسال بازی‌های سرویس زنده AAA» است.


پروژه بعدی Bend Studios یک بازی AAA Live Service خواهد بود۵ چیزی که در مورد روزهای گذشته دوست داشتیم و ۱ چیزی که دوست نداشتیم


۵ چیزی که در مورد روزهای گذشته دوست داشتیم و ۱ چیزی که دوست نداشتیم.

این نقش همچنین به طور خاص به دنبال فردی با تجربه در “تعریف مجدد استودیوها از توسعه بازی های متمرکز بر “محصولات جعبه ای” سنتی به استودیوهای توسعه خدمات زنده در نقش رهبری کلیدی است.

استودیوی Bend سونی، توسعه‌دهنده‌ای که شاید بیشتر به خاطر ماجراجویی دوچرخه‌ها و زامبی‌ها در سال ۲۰۱۹ شناخته می‌شود، Days Gone، نشان داد که در ژوئن ۲۰۲۲ روی پروژه بعدی خود کار می کندتایید می کند که این یک IP جدید است که شامل چند نفره و ساخته شده بر روی سیستم های جهان باز Days Gone است.

در نتیجه، به نظر می رسد که استودیو مستقر در اورگان – که در سال ۲۰۰۰ توسط سونی خریداری شد – به شرکت مگاکارپ کمک می کند تا شور و شوق اخیر خود را برای بازی های زنده بیشتر درک کند، اگرچه نه سونی و نه بند در حال حاضر این موضوع را به طور رسمی تأیید نکرده اند.

یخی فیلم Days Gone در حال دریافت یک اقتباس سینمایی است. این فیلم توسط شلدون ترنر نامزد جایزه اسکار نوشته خواهد شد و ظاهراً سم هیوگان – بازیگر نقش جیمی فریزر از Outlander – برای نقش اصلی دیکن سنت جان در نظر گرفته شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/bend-studios-next-project-will-be-a-aaa-live-service-game?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *