در اینجا دلیلی است که بازی های CD Projekt Red دارای ماموریت های جانبی درخشان هستند

CD Projekt Red می گوید که بیش از ۹۰ درصد از زمین های کوئست جانبی تیمش را رد می کند.

در سخنرانی این هفته در GDC، پاول ساسکو، طراح کوئست اصلی، در ارائه‌ای گفت که حتی یک «طراح خوب» تنها ۱۰ درصد از ایده‌های آنها پذیرفته شده است.

ساسکو توضیح داد: “اگر کسی ۱۰ درصد امتیاز داشته باشد، احتمالا یکی از بهترین افرادی است که ما در تیم داریم.”


در اینجا دلیلی است که بازی های CD Projekt Red دارای ماموریت های جانبی درخشان هستند۱۱ بازی Cyberpunk مانند Edgerunners که باید بازی کنید – بهترین بازی های سایبرپانک


۱۱ بازی سایبرپانک مانند Edgerunners که باید بازی کنید – بهترین بازی های سایبرپانک.

“بنابراین کاری که با طراحانمان انجام می‌دهم، خوب این لیست ژانرها است. این لیستی از موضوعاتی است که می‌خواهم با آنها کار کنید. طرح‌ها را برای من بنویسید. و سپس آنها می‌نویسند، بله، پنج، ۱۰، ۲۰ در روز. اساساً، یک زمین عالی مانند چهار جمله مانند است: این زمین است. PC Gamer.

ساسکو افزود: “هیچ کس، هیچ هنرمندی فقط ایده های عالی ندارد. همه ما ایده های بد و هزاران نفر از آنها را داریم، ما فقط پنج درصد برتر را انتخاب می کنیم.”

جالب اینجاست که فقط تلاش هایی با بیشترین بودجه نیست که طرفداران را تحت تاثیر قرار می دهد. به گفته ساسکو، “شما می توانید چیزهای شگفت انگیز زیادی را با ایده های هوشمندانه، با کار با محدودیت ها بسازید” و برخی از محبوب ترین ماموریت ها “کمترین بودجه” را داشتند.

در دیگر اخبار GDC، دیروز مدیر بازاریابی استودیو Velan، جاش هریسون، یک توصیه به استودیوهایی داشت که به دنبال تعطیل کردن یا “غروب آفتاب” یک بازی با سرویس زنده هستند: “یک نسخه خصوصی از بازی خود بسازید”.

هریسون در صحبت در GDC این را گفت ارائه یک نسخه مستقل از پروژه خدمات زنده بسته شده خود، Knockout City“بزرگترین چیز بود [Velan] تاثیر مثبتی بر استقبال مثبت از غروب خورشید گذاشت” و نه تنها از مطبوعات و جامعه به طور یکسان مثبت شد، بلکه “بازی را که همه برای همیشه بر روی آن سخت تلاش کردند، زنده نگه می دارد”.

ماه گذشته آنا مگیل به عنوان نویسنده اصلی به CD Projekt Red پیوست در دنباله آینده Cyberpunk 2077 استودیو با نام رمز Project Orion.

مگیل بیش از ۲۰ سال تجربه در این صنعت دارد و قبلاً روی بازی هایی مانند Control و the کار کرده است. راه اندازی مجدد Fable آینده. الکساندر فرید به او در تیم روایی ملحق خواهد شد که کار قبلی او شامل خدمت به عنوان نویسنده اصلی در Star Wars: The Old Republic در BioWare است.


منبع: https://www.eurogamer.net/heres-why-cd-projekt-reds-games-have-brilliant-side-quests?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *