در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید درباره فرآیند پیش‌سفارش Apple Vision Pro بدانید

در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید درباره فرآیند پیش‌سفارش Apple Vision Pro بدانید

علیرغم موقعیت ممتاز آن در برچسب قیمت ۳۴۹۹ دلاری، علاقه معقولی در میان مصرف کنندگان در مورد محصول جدید اپل وجود دارد. اوایل این هفته، مینگ چی کو، تحلیلگر فناوری اپل، اشاره کرد نشان داد اپل تنها بین ۶۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ دستگاه ویژن پرو را برای فروش ۲ فوریه تولید کرده است. به همین دلیل، انتظار می‌رود که تقاضا برای Vision Pro بسیار بالا باشد و احتمالاً به سرعت از انبار خارج شود.

کو قبلا هم داشت نشان داد هدف کلی اپل برای Vision Pro حدود ۵۰۰۰۰۰ دستگاه است. در حالی که ممکن است این عدد به تنهایی زیاد به نظر برسد، اما این اعداد برای شرکتی مانند اپل که به ارسال میلیون‌ها محصول عادت دارد، ناچیز است. به نظر می رسد اپل از این دسته اولیه ۵۰۰۰۰۰ دستگاهی برای ارزیابی بازخورد در مورد محصول قبل از شروع یک دوره تولید بلندپروازانه تر استفاده می کند.

کسانی که قصد پیش خرید Vision Pro را ندارند می توانند یکی را مستقیماً از فروشگاه اپل انتخاب کنید از ۲ فوریه ۲۰۲۴ شروع می شود. این شرکت قبلاً اعلام کرده است که فروشگاه هایش در اوایل روز راه اندازی به دلیل عجله باز خواهند شد. اپل هنوز اعلام نکرده است که خریداران بالقوه Vision Pro به هر نوع قرار ملاقاتی برای آزمایش و/یا خرید دستگاه نیاز دارند.


منبع: https://www.slashgear.com/1491915/apple-vision-pro-pre-order-process-explained/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *