در اینجا نحوه تلاش ارتش برای انطباق فناوری هیبریدی آمده است

در اینجا نحوه تلاش ارتش برای انطباق فناوری هیبریدی آمده است

در حالی که ممکن است مدتی طول بکشد تا خودروهای نظامی هیبریدی وارد بازار شوند، اما جای تعجب نیست که ارتش علاقه مند به سرمایه گذاری در موتورهای جدید باشد. هیبریدی ها بدون توجه به هدفشان، مزایای زیادی برای هر وسیله نقلیه ای به ارمغان می آورند، و درخواست اطلاعات دقیقاً نشان می دهد که ارتش در Stryker جدید بالقوه به دنبال چه چیزی است.

اولین و مهمترین، و واضح ترین، بهره وری سوخت است. هیبریدی ها سوخت کمتری مصرف می کنند زیرا دارای موتورهای ترکیبی الکتریکی و بنزینی هستند. استرایکرها بدون شک به گاز زیادی نیاز دارند، بنابراین غوطه ور شدن دوبار در یک موتور الکتریکی کمک کننده خواهد بود. با این حال، هدف RCCTO افزایش عملکرد همه جانبه خودرو، از جمله شتاب، حداکثر سرعت، ذخیره انرژی و تولید است. به طور طبیعی، این پیشرفت ها باید بدون قربانی کردن فضای خدمه تانک انجام شود.

ارتش ایالات متحده همچنین می خواهد به طور کامل از باتری عظیمی که یک Stryker هیبریدی نیاز دارد، استفاده کند. صرفه جویی در مصرف سوخت را کنار بگذاریم، هدف این است که وسیله نقلیه به عنوان یک ژنراتور عمل کند و در صورت لزوم، نیرو را برای سیستم های دیگر تامین کند. یکی دیگر از مزایای استفاده از موتورهای هیبریدی، بی صدا بودن آنها در مقایسه با موتورهای احتراقی سنتی است. به طور طبیعی، ارتش توانایی های اضافی رادارگریز را رد نمی کند. امید این است که این هیبریدی بتواند «فقط ساعت بی‌صدا باتری و تحرک بی‌صدا را فراتر از مشخصات عملکرد پایه غیر هیبریدی داشته باشد». اگر Stryker هیبریدی به ثمر بنشیند، خودروی چشمگیر دیگری را به زرادخانه اضافه می کند و به زرادخانه می پیوندد. M10 بوکر در چرخش سر.


منبع: https://www.slashgear.com/1465794/army-hybrid-technology/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *