Windblown بازی بعدی سازندگان Dead Cells است

سلول های مرده توسعه دهنده Motion Twin یکی از اولین تریلرهای چشم نواز را منتشر کرد جوایز بازی ۲۰۲۳ (در پیش نمایش، نه کمتر). از نظر بصری قابل توجه است وزش باد به عنوان “یک اکشن سرکش رعد و برق سریع” نامگذاری شده است، که “سطح کاملاً جدیدی از سرعت را به ژانر اکشن سرکش” می آورد.

وزش باد در آرک، دهکده ای شناور در آسمان، مملو از “روح های بی گناه” اتفاق می افتد. با ارتش سنتینل‌ها به دور گرداب مرگبار می‌چرخد، زیرا آنها خانه هوایی قهرمان‌های داستان را تهدید به «بلعیدن» می‌کنند. با بازی انفرادی یا چندنفره، شخصیت هایی به نام Leapers را کنترل خواهید کرد که “خاطرات جنگجویان سقوط کرده ای را که قبلاً آمده اند را جذب می کنند و یاد می گیرند که چگونه بر سبک های مبارزه پیشینیان خود تسلط پیدا کنند تا پتانسیل کامل خود را آزاد کنند.”

تار بازی از شما دعوت می‌کند تا «ریتم خود را در نبرد سریع پیدا کنید» که به نظر می‌رسد تریلر از آن نسخه پشتیبان تهیه کرده است. هم کات سین ها و هم گیم پلی آن از سبک هنری cel-shaded استفاده می کنند که حداقل باید با استفاده از آب نبات های چشمی فراوان به شما آرامش دهد که ۲۰ بار متوالی می میرید.

وزش باد قرار است در سال ۲۰۲۴ با دسترسی اولیه به رایانه شخصی وارد شود. می توانید آن را به رایانه خود اضافه کنید لیست علاقه مندی های Steam اکنون.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/windblown-is-the-next-game-from-the-creators-of-dead-cells-012941545.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/windblown-is-the-next-game-from-the-creators-of-dead-cells-012941545.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *