در اینجا نحوه مشاهده هر بازی NBA با Sling Orange است

وقتی در حومه شهر شیکاگولند بزرگ شدم، شاهد تسلط بولز تقریباً بر همه چیز در دهه ۹۰ بودم، بنابراین دوست دارم فکر کنم می دانم بسکتبال در سطح جهانی چگونه به نظر می رسد. به‌عنوان فردی که تقریباً به رژیم غذایی کاملاً دیجیتالی روی آورده‌ام، بسیار هیجان‌زده بودم که ببینم تلویزیون Sling چگونه سوت به سوت NBA را پوشش می‌دهد. از طریق بسته نارنجی متمرکز بر ورزش خود به علاوه افزونه League Pass آنها.

در اینجا مهمترین ویژگی هایی است که من دوست داشتم:

اصول اولیه و فراتر از آن

اسلینگ اورنج + پاس لیگ NBA

Sling Orange (40 دلار در ماه) + پاس لیگ NBA (14.99 دلار در ماه)



Sling نزدیک به یک دهه است که تلویزیون را پخش می کند و می تواند محتوای زنده را به مرورگر، تلفن یا تلویزیون هوشمند شما ارائه دهد، خواه به دنبال تماشای پخش تلویزیونی، فیلم های درخواستی، نمایش ها یا البته ورزش باشید. با افزودن League Pass به حساب خود، دنیای کاملی از محتوای بسکتبال باز می‌شود: هر بازی از هر تیمی دریافت می‌شود (منهای محدودیت‌های خاموشی معمول برای بازی‌های محلی، که بر هر پخش کننده ورزشی تأثیر می‌گذارد). همچنین از طریق تلویزیون NBA به بسیاری از دانش های دیگر NBA دسترسی خواهید داشت.

وقتی دور از شیکاگو زندگی می‌کنم، دلم برای تماشای تیم‌های مورد علاقه‌ام – Sox، Bears و Bulls تنگ شده است. Sling TV، همراه با NBA، بخشی از خانه را برای من به ارمغان می آورد. فقط ۴۰ دلار در ماه برای Sling Orange و هزینه کمی برای League Pass (14.99 دلار در ماه)، در مقایسه با رقبا یک انتخاب مقرون به صرفه است.

حفاری در لیگ پاس


اعتبار: Karl Klockars، Mashable Composite

وقتی از خانه کار می کنم، تنظیمات Sling TV را به دلیل قابلیت ضبط بازی راحت آن دوست دارم. من می‌توانم در هر زمان بازی‌ها را دنبال کنم، و نیازی به تا دیر وقت بیدار ماندن در مسابقات در مناطق زمانی مختلف برای همگام شدن با بازیکنانی مانند ویکتور ویمبانیاما یا جیانیس آنتتوکومپو را از بین ببرم.

رابط کاربری به شما امکان می‌دهد تیم‌های دلخواه خود را انتخاب کنید، و من به‌ویژه قدردانی کردم که به‌عنوان یک استریمر متمرکز بر ورزش، کانال‌های برتر در راهنمای آنلاین من با تلویزیون NBA شروع شدند و به دنبال آن ESPN، ESPN2، ESPN3 و ESPN News – بدون نیاز به صرف زمان توسل یا تنظیم مجدد از طریق شبکه های دیگر مورد نیاز است.

Sling DVR = زمان بازی تمام روز

بعد از ورود اولیه، راه اندازی کردم Sling DVR من برای ضبط بازی های آینده NBA. دفعه بعد که از طریق مرورگرم وارد آن شدم، ۱۴ بازی سخاوتمندانه از شب قبل را یافتم که منتظر بودند تا با سرعت خودم از آن عبور کنم.

این بازی‌های سه ساعته به حداکثر رساندن ۵۰ ساعت زمان DVR موجود نزدیک شده‌اند، اما برای من، این مسئله مهمی نیست. هنگامی که به حد مجاز ذخیره سازی رسید، Sling دارای یک ویژگی است که به طور خودکار قدیمی ترین برنامه های موجود در صف من را حذف می کند. از آنجایی که من به شدت از آن برای ورزش استفاده می کنم، این برای من نگران کننده نیست. من در مورد آخرین اقدام هستم. اگر برای مدت طولانی در حال نگه داشتن قسمت‌های تلویزیونی دیگر هستید، ممکن است برخی از تنظیمات مناسب باشد.

رابط وب اسلینگ

اعتبار: Karl Klockars، Mashable Composite

اعتبار: Karl Klockars، Mashable Composite

جدای از پرخوری های گاه و بی گاه TikTok، من مصرف کننده بزرگ محتوای ویدیویی در تلفنم نیستم. با این حال، من از انعطاف پذیری تماشای با سرعت خودم در رایانه ام لذت می برم. در طول جلسات مرورگر، ویژگی تصویر در تصویر (که به آن Side View می گویند) مورد علاقه من شد و به من امکان داد که در گوشه پایین صفحه نمایشم به بازی کردن ادامه دهم و در عین حال به کارهای نوشتنی که شامل گشت و گذار و تحقیق زیادی در وب است می پردازم.

و با ذخیره‌ای از بازی‌های ذخیره‌شده، حلقه برجسته خود را با کلیک کردن روی هر بازی و پرش به هر لحظه خاص تنظیم کردم. من عاشق توانایی فوروارد کردن مستقیم به فینال هیجان انگیز یک بازی برای یک هیجان آنی هستم، به خصوص زمانی که وقت لذت بردن از یک مسابقه کامل را ندارم.

اسلینگ در تلویزیون های هوشمند


اعتبار: Karl Klockars، Mashable Composite

حتی با وجود اینکه پیگیری بازی ها در طول روز کاری عالی بود، من همچنین دوست دارم بنشینم و از طریق تلویزیونم به طور زنده به تماشای چیزها بنشینم. وقتی زمان بستن لپ‌تاپم فرا رسید، هنوز خوشحال بودم که شب را با اسلینگ روی صفحه‌نمایش بزرگم راحت کنم. من هم برنامه Roku و هم برنامه موجود در Android TV خود را امتحان کردم، و هر دو به یک اندازه سریع، سریع و بسیار شهودی بودند.

در حین تماشای زنده، متوجه شدم که راهنمایی‌های درون کانالی اسلینگ به من اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌هایی که در حال پخش هستند، به‌علاوه برنامه‌های اضافی برای ضبط یا پخش در صورت درخواست به من می‌دهد. پاداش: این یکی از نکات مفیدی بود که اسلینگ برای کاربران جدیدی مثل من به صفحه نمایش اضافه کرد.

من همچنین دوست داشتم که Sling به شما اجازه می‌دهد بزرگ شوید عملکرد امتیازات ورزشی پیشرفته آنها، که به شما امکان می دهد ببینید چه کسی در زمان واقعی برنده و چه کسی می بازد و فوراً به بازی هایی بروید که ممکن است کمی هیجان انگیزتر باشند. حتی زمانی که پیسرز بازی سیکسرز را در یک بازی با امتیاز بالا تماشا کردم، احساس می‌کردم که هوادار بزرگ‌تری هستم که دقیقاً می‌دانم در جریان مسابقات درون‌فصل در سراسر لیگ چه اتفاقی می‌افتد.

سایر موارد اضافی قدردانی می شود

زیرنویس‌های بسته در هر دو سریع و دقیق بودند. گاهی اوقات نگران بودم که ممکن است پایان یک بازی را از دست بدهم، اما به سرعت متوجه شدم که در پایان هر پخش، زمان بافر اضافی ذخیره شده است. حتی اگر بازی به وقت اضافه می رفت، من هیچ دقیقه ای را از دست ندادم.

توانایی “قفل کردن” یک بازی به طوری که بعداً آن را از DVR از دست ندهم، مانند عملکرد لیست تماشا، که به من امکان می داد برای تماشای تمام روز خود برنامه ریزی کنم، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. عملکرد تصویر در تصویر نیز چیزی است که به تجربه تلویزیون منتقل می‌شود، با بازی‌هایی که هنوز در جریان هستند در حالی که من در سایر چرخ فلک‌ها پیمایش می‌کردم تا ببینم چه چیز دیگری در دسترس است.

به طور کلی، با کمی شخصی سازی روز اول برای دریافت بازی های مورد نظرتان، اسلینگ نارنجی با پاس لیگ NBA یک انتخاب عالی برای هر کسی که زندگی می کند، غذا می خورد، و نفس می کشد بازی بسکتبال، و همچنین طرفداران معمولی تر که هنوز هم می خواهند به بهترین وجه به روز بمانند. حتی در خارج از تمام گزینه‌های پخش جریانی ورزشی در Sling Orange، داشتن چند فیلم و تلویزیون برای تماشای گهگاه در خارج از روز بازی بسیار خوب است.

موضوعات
جریان


منبع: https://mashable.com/ad/article/sling-orange-for-nba-fans

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *