۶ هدیه منحصر به فرد برای سلیقه ساز در زندگی شما

همه ما حداقل یک نفر را در لیست هدیه تعطیلات خود داریم که خرید برای او مشکل است. آنها ممکن است شخصی باشند که همه چیز دارند، خبره ای با سلیقه بی عیب و نقص، یا کسی که برای Secret Santa با او جفت شده اید که ممکن است به خوبی آن را نشناسید.

در هر سطلی که بیفتند، Wine.com لیست گسترده هدیه یک هدایای سرگرم کننده، کاربردی و گهگاهی فانتزی است که خرید آن را سخت می کند و اصلاً سخت نمی کند.

هر نوشیدنی را روشن کنید

ظروف خانگی یک گزینه عالی برای هدیه دادن هستند زیرا می توانند به همان اندازه که کاربردی هستند سرگرم کننده باشند. این مجموعه از چهار لیوان با رنگ روشن از Riedel نمونه کامل آن است. پایه های زیبا و ناهماهنگ یک تقویت کننده فوری خلق و خو هستند، در حالی که طراحی خلاقانه آنها را کمتر در معرض شکستگی قرار می دهد و به راحتی در ماشین ظرفشویی قرار می گیرد.

جایی که پنیر و جنگ ستارگان با هم برخورد می کنند

جنگ ستارگان و پنیر دو مورد از محبوب ترین چیزهای جهان هستند. اگر هدیه شما برای هر دو نقطه نرمی دارد، این مجموعه ابزار و تخته برش ستاره مرگ هدیه غیرمنتظره ای است که آنها دوست خواهند داشت. هنگامی که جزئیات گرافیک Death Star را تحسین کردید، آن را باز کنید تا یک تخته برش در سطح تقسیم شده، یک شیار آبمیوه فرورفته و چهار ابزار پنیر را پیدا کنید – به عبارت دیگر، همه چیزهایی که برای مونتاژ یک تخته پنیر نیاز دارید (منهای پنیر) البته).

سبد هدایایی برای لذیذ

چه کسی یک سبد پر از خوراکی های فانتزی را دوست ندارد؟ را سبد هدیه خبره پر از خوراکی های شرکت های مواد غذایی خوب است. ما عاشق این هستیم که به همان اندازه خوراکی های خوش طعم و شیرین را شامل می شود – از سالامی و کراکر گرفته تا کلوچه بادام و ترافل دسر، برای هر جوانه ذائقه ای چیزی وجود دارد.

تعطیلات در یک سبد

اگر کسی که دوستش دارید لیاقت تعطیلات را دارد (که اینطور نیست!)، سبد هدیه تور کالیفرنیا بهترین چیز بعدی است دارای سه شراب – کابرنه سووینیون، شاردونه و پینو نوآر – از کشور شراب کالیفرنیا، همراه با انواع غذاهای خوش طعم و شیرین برای ست کردن با لیوان شما است.

شیرینی جشن برای میزبان

هدیه دادن “میزبان” در گروه خانواده یا دوستان می تواند بسیار دشوار باشد. شما می خواهید چیزی را پیدا کنید که می تواند بخشی از جشن ها باشد اما به همان اندازه بعد از رفتن مهمانان می توان از آن لذت برد. این برج غذاهای جشن پاسخ است. این شامل دو شراب متمایز کالیفرنیا، همراه با مجموعه ای از شیرینی های لذیذ، از جمله شکلات، کوکی ها، آب نبات ها، و ذرت بوداده است که همگی در جعبه های هدیه قرمز و طلایی جشن نمایش داده می شوند.

سه قطره با رتبه برتر

هر شرابی که دارای امتیاز ۹۰ و بالاتر باشد به عنوان یک افت برجسته در نظر گرفته می شود. این نوعی شراب است که برای مهمانی‌های شام و شب‌های جشن مورد استفاده شما قرار می‌گیرد. این سه شراب ۹۰ امتیازی شامل پرزکو، کابرنه سووینیون و سووینیون بلان است که برای هر کامی جذاب است. این یک راه عالی برای کمک به یکی از عزیزان است که برای سال جدید آینده خود را کشف کنند.

به یاد داشته باشید، این فکر است که در هدیه دادن اهمیت دارد. اگر هنوز گیر کرده اید، آن را مرور کنید بخش هدیه – چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد، با گزینه هایی برای هر نوع شخصی که خرید آن سخت است.

لطفا مسئولانه بنوشید


منبع: https://mashable.com/ad/deals/wine-com-gift-ideas

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *