در اینجا نگاهی خیره کننده به بازی جدید امی هنیگ کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه داریم.

در پخش زنده State of Unreal امروز، نگاهی به بازی آینده کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه از ایمی هنیگ، یا نام رسمی و تازه اعلام شده آن، Marvel 1943: Rise of Hydra، به ما داده شد.

تریلر خود کاملاً تماشایی است، چیزی که هنیگ می‌گوید به لطف موتور Unreal امکان پذیر بود. این بازی از MetaHuman Creator اپیک استفاده می‌کند و hoo boy این تاثیرگذار است. جزئیات مربوط به شخصیت های Marvel 1943: Rise of Hydra واقعاً قابل توجه است. خود هنیگ در ادامه تریلر، جزئیات هر شخصیت را “دیوانه” خواند.

هنیگ گفت: “با کار با فرآیند MetaHuman، ما توانسته ایم بازی های شگفت انگیز بازیگران خود را ارج بگذاریم و آنها را صادقانه به اجراهای دیجیتالی به همان اندازه قدرتمند تبدیل کنیم.” می‌توانید آخرین تریلر Marvel 1943: Rise of Hydra را در ابتدای استریم در زیر مشاهده کنید.


در اینجا نگاهی خیره کننده به بازی جدید امی هنیگ کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه داریم.State of Unreal Livestream | GDC 2024


State of Unreal Livestream | GDC 2024.

در حالی که ما هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار Marvel 1943: Rise of Hydra نداریم، انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۵ عرضه شود.


کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه در Marvel 1943: Rise of Hydra با هم درگیر می شوند
اعتبار تصویر: اسکای دنس

ما مال خودمونو گرفتیم اولین بازی هنیگ برای بازی مارول که در آن زمان نامش فاش نشده بود در سال ۲۰۲۲پس از اعلام آن در بازگشت ۲۰۲۱. پیشنهاد امروز بخش قابل توجهی از اخبار بود، با هنیگ قول داد که آنچه ما دیدیم «دود و آینه» نبود. خوب، من را هیجان زده رنگ کن!


منبع: https://www.eurogamer.net/heres-a-jaw-dropping-look-at-amy-hennigs-new-captain-america-and-black-panther-game?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *