سامسونگ گلکسی تب اس ۹ اولترا را ۹۰۰ دلار کاهش داد

برای مدت زمان محدودی، سامسونگ تخفیف فوری را در سری مدل‌های گلکسی تب اس ۹ (تصویر بالا) به همراه ارزش‌های خرید و فروش افزایش داده است. با انجام هر دوی این موارد به طور همزمان، می توانید یک امتیاز بگیرید گلکسی تب اس ۹ اولترا برای کمتر از ۲۹۹ دلار. برای این تبلت با آن قیمت، امتیاز خوبی است.

برای اینکه بتوانید آن را با این قیمت پایین به دست آورید، به یک دستگاه مبادله ای واقعاً خوب مانند Galaxy Tab S8 Ultra نیاز دارید. دیگر دستگاه هایی که در حال حاضر ارزش بسیار خوبی دارند عبارتند از Galaxy Tab S7 (600 دلار تخفیف) و Tab S8 (700 دلار تخفیف). این مقادیر با اعتبار فوری که سامسونگ اعمال می کند جفت می شود. سامسونگ مدل ۲۵۶ گیگابایتی را ۱۰۰ دلار، مدل ۵۱۲ گیگابایتی را ۱۲۰ دلار و گزینه ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی را ۲۲۰ دلار تخفیف می دهد.

اگر با آنچه Galaxy Tab S9 Ultra ارائه می دهد آشنا نیستید، بسیار زیاد است. مشخصات شامل صفحه نمایش ۱۴٫۶ اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رتبه IP68، باتری ۱۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی، قلم S همراه با خرید، در مجموع چهار دوربین و همچنین به‌روزرسانی به اندروید ۱۴ به زودی جعبه را باز می کنید (با اندروید ۱۳ ارسال شد).

اگر برای قدرت جدی تبلت اندرویدی آماده هستید، پیوند زیر را دنبال کنید.

لینک سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/20/deal-galaxy-tab-s9-ultra-for-299-with-proper-trade-in-900-off/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *