در اینجا همه راه های بهتر است

Pixel Watch اصلی سرانجام در سال ۲۰۲۲ پس از سال ها شایعات و گمانه زنی ها در مورد عرضه احتمالی عرضه شد. زمانی که ما یکی را روی مچ گرفتیم و تمام مشخصات و ویژگی‌های آن را یاد گرفتیم، فکر می‌کنم کاملاً واضح بود که یک نوع محصول نسل اول را دریافت می‌کردیم، محصولی با نقص و همچنین نقاط قوت شگفت‌آور. این محصولی بود که نشان می‌داد گوگل می‌تواند اهداف ساعت هوشمند خود (و Fitbit) را به کجا برساند و در نهایت با فرض وجود نسخه‌های نسل بعدی به آنها برسد.

Pixel Watch 2 همان نسخه نسل بعدی با چندین پیشرفت قابل توجه است. من فکر می‌کنم Google حوزه‌های مناسبی را برای بهبود انتخاب می‌کند بهو Pixel Watch بهتری ارائه کرده است، اما هنوز تا یک پوشیدنی کامل فاصله زیادی دارد.

بیایید در بررسی Pixel Watch 2 به چند فکر بپردازیم.

در اینجا همه راه های بهتر است

ویژگی های پیکسل واچ ۲ چیست؟

طراحی و اندازه. برای دور دوم، گوگل همان شکل و اندازه را برای پیکسل واچ جدید خود حفظ کرد. برای من، این یک چیز عالی است، زیرا به Pixel Watch (و اکنون Pixel Watch 2) به عنوان بهترین ساعت هوشمندی که می‌توانید بخرید، نگاه می‌کنم. این چیز با قاب کوچک ۴۱ میلی‌متری، طراحی شیشه‌ای گنبدی و عدم وجود بند ساعت، زیبایی دارد. این یک ساعت رویایی مینیمالیستی است، واقعا.

اندازه در اینجا برای من فروش بزرگی است. بسیاری از ساعت‌های هوشمند آنقدر عظیم هستند و به قدری ضعیف هستند که Pixel Watch 2 بار دیگر هوای تازه را در فضا ایجاد می‌کند. این ساعت اندازه ای است که یک ساعت باید داشته باشد و پس از آن باید به مچ همه افراد، حتی کوچکترین آنها، برسد. برای کسانی که آن را زنانه می دانند، شما یک احمق هستید – متاسفم که دوست دارید تانک های ۴۶ میلی متری را روی مچ دست خود بپوشید، زیرا آنها وحشتناک به نظر می رسند. ۴۱ میلی‌متر، در عرصه ساعت‌های کلاسیک، مطمئناً کوچک به نظر نمی‌رسد، اگر بتوانید آن را باور کنید.

نظر بی ادبانه من در مورد اندازه به کنار، من کاملاً درک می کنم که چرا کسی یک ساعت بزرگتر یا حداقل گزینه اندازه دیگری می خواهد. این دلیل احتمالاً برای عمر باتری است. کیس بزرگتر به معنای فضایی برای باتری بزرگتر است. پیکسل واچ ۲، که به زودی در مورد آن بیشتر صحبت خواهم کرد، عمر باتری بهتری دارد، اما قطعاً در این زمینه پادشاهی نیست. گزینه های اندازه، گوگل، مردم آنها را می خواهند.

این Pixel Watch 2 جدید با قاب‌های نقره‌ای صیقلی، مشکی مات یا طلایی شامپاین مانند نسخه اصلی عرضه می‌شود، اما گوگل فولاد ضد زنگ را تغییر داده و در یک قاب آلومینیومی تعویض کرده است. می توان گفت که از نظر کیفیت یک تنزل رتبه است. با این حال، ساعت در حال حاضر سبک‌تر به نظر می‌رسد و در حین تمرین یا هنگام خواب کمتر قابل توجه است. و صادقانه بگویم، این چیزی نیست که من در ماه گذشته هنگام پوشیدن آن به آن فکر کرده باشم، گویی که وزن اضافی یا ظاهراً انتخاب طراحی برتر را از دست داده ام.

گوگل همچنین تاج را به طراحی نازک‌تر و در عین حال بزرگ‌تر ارتقا داده است که به راحتی می‌توان با آن پیمایش کرد و دارای هاپتیک بهتری است. زیباتر به نظر می رسد و کمتر شبیه یک تاج نامناسب اصلی است که در عرض چند هفته روی من نیز شروع به لکنت کرد.

وقتی صحبت از باندهای تماشا می شود، گوگل سیستم باند نه عالی خود را بازگرداند که برای حذف یا اتصال باندها به تلاش بسیار زیادی نیاز دارد. هنگامی که یک باند متصل می شود، آنها کاملاً نرم به نظر می رسند زیرا مستقیماً به کیس متصل می شوند، اما همچنان به این معنی است که گزینه های شخص ثالث عالی زیادی وجود ندارد. من همچنین برای برداشتن این نوارها روی دو ساعت مختلف تلاش زیادی کرده‌ام، زیرا اغلب احساس می‌کنند که گیر کرده‌اند و نمی‌خواهند حذف شوند، مهم نیست که چقدر آهسته یا دقیق سعی می‌کنم این سیستم عجیب و غریب را کار کنم.

تا آنجا که کیفیت باندها و طراحی آنها، گوگل هنوز بسیار خوب است. بند فعال همراه با بالاترین کیفیت است و باید همیشه به خوبی برای شما بپوشد، به خصوص در هنگام تمرینات عرق کرده. با این حال، بلافاصله به گروه ورزشی جدید رفتم و دوست داشتنی است. سبک وزن است، حس لاستیکی نرمی دارد و جذاب به نظر می رسد.

به طور کلی، Pixel Watch 2 یک بار دیگر یک زیبایی بر روی مچ دست است.

کارایی. گوگل تراشه باستانی باقیمانده سامسونگ از ساعت پیکسل را کنار گذاشت و جدیدترین تراشه پوشیدنی کوالکام را به ما داد. Snapdragon Wear 5100 یا W5. این یک تراشه ۴ نانومتری است که باتری کمتری مصرف می‌کند، بدون اینکه از عملکرد آن رنج ببرد. نه اینکه ساعت‌های هوشمند به اندازه‌ای عمل می‌کنند که بتوانم آن‌ها را واقعاً تست استرس انجام دهم، اما من تمام تلاشم را با Pixel Watch 2 انجام داده‌ام تا آن را از پس حجم کاری بر بیاورم. این ساعت در تمام اوقات، در تمام طول روز و شب عالی کار می کند.

وقتی از ساعت هوشمند استفاده می‌کنم، بیشتر اعلان‌ها را خاموش می‌کنم، به جز موارد مهمی مانند پیام‌رسانی، تماس، ایمیل‌ها و موارد تقویم. پسر شما اینجا نیست که بخواهد بازی‌ها را تماشا کند یا رسانه‌ها یا هر چیز عجیب و غریبی از این قبیل را تماشا کند. اینها دستگاه های اطلاع رسانی هستند که سلامت را نیز ردیابی می کنند. و وقتی نوبت به انجام هر دوی این موارد به‌طور همزمان می‌رسد، مانند اجرای یک تمرین Fitbit و همچنان مدیریت اعلان‌ها، می‌توانم به راحتی در Watch 2 از آن‌ها بپرم و از بین ببرم. ساعت هرگز روی مچ من داغ نشد مجبور نیستم یک راه‌اندازی مجدد را اجباری کنم که بتوانم آن را به خاطر بیاورم، و اگر نیاز به استفاده از دستیار Google داشته باشم، به من گوش می‌دهد و اگر بتواند کار را کامل می‌کند.

چیزی که می‌توانم به عنوان نکته‌ای از عملکرد بگویم این است که Pixel Watch 2 هر کاری را که من در طول هفته‌ها آزمایش لازم داشتم انجام داده است. هرگز یک بار در یک کار ناامید نشدم، زیرا فقط کار می کرد.

عمر باتری. برای Pixel Watch اصلی، من به آن نشان‌های نیمه‌مطلوب عمر باتری را دادم تا حداقل با اعدادی که Google به ما داده است، مطابقت داشته باشد. اگر صفحه نمایش همیشه روشن را خاموش کنید، به راحتی می توانید یک روز کامل از استفاده را پشت سر بگذارید، از جمله با تمرینات و ردیابی خواب. حالا، این چیز خاصی نیست، اما حداقل کاملاً ناامید نشد.

برای Pixel Watch 2، گوگل تراشه‌ها را به تراشه Qualcomm تغییر داد که در مورد آن صحبت کردیم و اکنون حداقل یک روز با نمایشگر همیشه روشن فعال را وعده داده است. من می توانم تأیید کنم که این ساعت بیش از یک روز کامل دوام می آورد. در واقع، مهم نیست که با آن چه کار می کنم، این را در ۱٫۵ روز ثابت می کنم. من آن را با نمایشگر همیشه روشن هم خاموش و هم روشن تست کردم، با آن خوابیدم، ضربان قلبم را همیشه ردیابی کردم، و آن را در طول تمرین انجام دادم و همیشه اعداد یکسانی را نشان می‌دهد.

با نگاهی به یادداشت‌ها، یک روز معمولی با ۱۰۰ درصد شارژ در حدود ساعت ۸:۳۰ صبح شروع می‌شود، نمایشگر همیشه روشن در طول روز فعال می‌شود، تمرین ۵۰ تا ۶۰ دقیقه‌ای، خوابیدن با ساعت و بیدار شدن تا حدود ۴۰ درصد است. باتری باقی مانده در آن مرحله، شما باید تصمیم بگیرید که آیا به عنوان بخشی از روتین صبح خود شارژ را به ۱۰۰٪ برگردانید یا آن را تا عصر برای شارژ کردن قبل از خواب استفاده کنید، زیرا قطعاً آن شب دوم خواب را پشت سر نمی‌گذارد. به من اعتماد کنید، چند بار تلاش کردم و با پیکسل واچ ۲ های مرده از خواب بیدار شدم. ردیابی خواب بین ۲۰ تا ۳۰ درصد طول می کشد، بنابراین مطمئن شوید که حداقل این مقدار را قبل از رفتن به رختخواب دارید.

بنابراین باز هم، پیکسل واچ ۲ عمر باتری مناسبی دارد و در تست من بیشتر از آنچه گوگل وعده داده است، می شود. این باتری ۱٫۵ روزه است.

در بخش شارژ، گوگل می گوید می توانید ۵۰ درصد شارژ را در حدود ۳۰ دقیقه یا ۱۰۰ درصد در حدود ۷۵ دقیقه دریافت کنید. این اعداد بسیار دقیق هستند. یک روز صبح که Pixel Watch 2 یک شبه مرده بود، ساعت ۷ صبح آن را روی شارژر گذاشتم و ساعت ۸:۲۵ صبح آن را بررسی کردم – تا آن زمان کاملاً ۱۰۰٪ شارژ شده بود. این شارژ سریع نیست، اما احتمالا کندترین هم نیست.

در نهایت، شارژر در اینجا از یک کانکتور ۴ پین استفاده می کند تا از راه اندازی بد شارژ بی سیم سال گذشته. در حالی که من فقط گفتم که لزوماً سریعترین در بازی نیست، شارژری است که نتایج قابل اعتمادتری تولید می کند. پین ها به صورت مغناطیسی در یک جهت به ساعت متصل می شوند و به اندازه کافی محکم نگه می دارند که در شارژ شدن مشکلی نداشته باشید، حتی اگر ساعت دچار ضربه شود. متأسفانه، راه حل شارژ پین به معنای عدم شارژ بی سیم سنتی و عدم وجود راهی برای شارژ ساعت خود با تلفن است، اگر فکر می کردید که ممکن است بخواهید انجام دهید.

فیت بیت. از آنجایی که Fitbit دیگر واقعاً ساعت‌های هوشمند جدید با برند Fitbit نمی‌سازد، اگر ساعت هوشمندی می‌خواهید که بتواند تمام معیارهای Fitbit را ردیابی کند، Pixel Watch 2 اساساً همان چیزی است که باید به آن نگاه کنید. و اگر این چیزی است که شما نیاز دارید، این ساعت آن را به خوبی انجام می دهد. Pixel Watch 2 ساعت هوشمند Fitbit در آینده است.

به غیر از نداشتن حالت تاریک در برنامه تمام سفید، تجربه Fitbit واقعاً خوب است. با خرید ساعت، یک اشتراک ۶ ماهه Fitbit Premium دریافت می‌کنید تا همه چیزهایی را که Fitbit می‌تواند ارائه دهد، ببینید. این اشتراک به معنای نمره خواب با مراحل خواب و کیفیت، تمرینات هدایت شده و آماده سازی، مدیتیشن و رسانه های ذهن آگاهی، دستور العمل ها و گزارش های سلامتی با روندهای ماهانه است. در حالی که این چیزها مرتب است، Fitbit همچنین در اصول اولیه کار خوبی انجام می دهد و همه آن را به روشی آسان برای هضم به شما ارائه می دهد.

هنگامی که Pixel Watch 2 خود را به برنامه Fitbit متصل کردید، برنامه جدید به شما امکان می‌دهد تصمیم بگیرید روی چه چیزی تمرکز کنید، مثلاً می‌خواهید بیشتر فعال باشید یا بیشتر بخوابید، وزن خود را پیگیری کنید، استرس را مدیریت کنید، و غیره. این بخش است. که در بالای خوراک روزانه شما قرار می گیرد و به دنبال آن بخش هایی برای خواب، فعالیت و آمادگی شما، دقایقی که در یک منطقه تمرین سپری کرده اید، قدم ها، کالری سوزانده شده، ضربان قلب، وزن، استرس و بسیاری موارد دیگر قرار می گیرد. Pixel Watch 2 حتی تغییرات ضربان قلب (HRV)، تغییرات دمای پوست، SpO2 و میزان مصرف آب و غذا را ردیابی می‌کند. وقتی این را با خلاصه‌ای که Garmin Forerunner به من می‌دهد مقایسه می‌کنیم، دقیقاً همان جایی است که باید به عنوان یک ردیاب تناسب اندام جدی باشد.

سپس می‌توانید برای مشاهده روندها، اعداد هر روز یا شب، به هر متریک شیرجه بزنید و هشدارهایی را برای ضربان قلب خود تنظیم کنید یا اگر می‌خواهید Fitbit سطح استرس شما را اندازه‌گیری کند. درست یک روز بعد از اینکه بالاخره اعلان‌های نظارت بر استرس را روشن کردم، ساعت بلافاصله متوجه شد که وقتی به سمت کلاس شنای بچه‌ام می‌رفتم، چقدر از ساخت‌وساز و ترافیک محلی اذیت شدم. سپس با خروج ما دوباره ظاهر شد و دوباره در شلوغی فرو رفتیم. این چیزها هوشمند است.

Pixel Watch 2 اکنون تشخیص خودکار تمرین را نیز انجام می دهد، بنابراین اگر در حال پیاده روی هستید باید آن را تشخیص دهد و بپرسد که آیا می خواهید آن را ردیابی کنید. دیروز فکر می کردم تمرینم را روی ساعت به صورت دستی شروع کرده ام اما ظاهرا این کار را نکردم. پس از پیاده شدن از گرمایش با دوچرخه، به صفحه نمایش نگاه کردم و پرسید که آیا واقعاً سوار دوچرخه هستم و می‌خواهم آن را ردیابی کنم. در آزمایش من، با پیشنهادات خود کاملاً عمل کرده است.

در مورد ردیابی تمرینات (و همه ردیابی سلامت در تمام روز)، ما یک سنسور جدید داریم که باید خوانش قلب دقیق‌تری ارائه دهد، می‌تواند SpO2 را اندازه‌گیری کند (تقریباً یک سال بود که نسخه اصلی این کار را انجام نمی‌داد) و در کل عملکرد بهتری دارد. کار ردیابی در حین تمرین منظور من از آن این است که حسگر جدید به نظر می رسد تماس بهتری با مچ دست من برقرار می کند تا بدون توجه به نوع ورزش، ضربان قلبم را با دقت بیشتری به من اطلاع دهد، در حالی که ساعت پیکسل قدیمی اغلب بیشتر از آنچه من ترجیح می دادم می پرید. من همچنین رابط کاربری جدید ساعت را برای ردیابی تمرینات می‌پسندم، با ۲ صفحه اطلاعات که اکنون در مجموع خواندن آن‌ها با دقیقه‌های منطقه جلو و وسط آسان‌تر است، اگر بخواهید. من احساس می‌کنم Fitbit واقعاً ایده ارائه اطلاعات اولیه را به شما می‌دهد تا غرق نشوید، اما می‌تواند به شما اجازه دهد بعد از آن از طریق برنامه به اعداد عمیق‌تر بروید. در حالی که من هنوز هم دوست دارم صفحه های ردیابی فعالیت را بهتر سفارشی کنم، دو موردی که به شما می دهند بد نیستند.

من فکر می کنم آنچه Fitbit در اینجا بسیار خوب است این است که تمام تلاش خود را می کند تا در حالی که داده های زیادی را در پس زمینه ردیابی می کند از سر راه شما دور بماند. می‌تواند در طول تمرین در جلو باشد بدون اینکه شما را تحت تأثیر قرار دهد، اما اگر در برنامه کاملاً جدید آن شیرجه بزنید، اطلاعات کمی در اختیار شما قرار می‌دهد. به هر حال، این برنامه کاملاً خوب است و تقریباً برای هر کسی که به آن نگاه می کند منطقی است. اطلاعات سطح بالا به عنوان یک نمای کلی وجود دارد، اما شما همچنین می توانید برای مشاهده روندهای تقریباً هر معیاری در صورتی که مورد شماست (قطعاً مورد من است) وارد آن شوید. من واقعاً Fitbit را به عنوان یک سرویس ردیابی سلامت دوست دارم و ممکن است حتی وقتی این بررسی را به پایان می‌رسانم یک بار دیگر مرا در اطراف نگه دارد.

آیا می‌توانیم از قبل یک حالت تاریک دریافت کنیم؟ شیش.

چه چیزی برای شکایت وجود دارد؟

ماندگاری. من دوره آزمایش Pixel Watch 2 خود را با یک واحد بازبینی از Google برای یک هفته کامل شروع کردم و سپس بلافاصله به ساعتی که از پیش‌سفارش Pixel 8 Pro دریافت کردم، زمانی که رسیدم تغییر مکان دادم. Pixel Watch 2 دست نخورده من فقط برای یک هفته قبل از اینکه صفحه نمایش آن را خراش دادم همین بود. با چند نفر از دوستانم یک سفر کوتاه انجام دادم که در آن یک استخر وجود داشت، احتمالاً آبجو زیادی در اطراف وجود داشت، و چیز بعدی که می‌دانستم این بود که در سمت چپ بالا، یک وزش بزرگ داشتم. به اندازه کافی عمیق است که هیچ بازگشتی از آن وجود ندارد.

همانطور که می دانید Pixel Watch و Pixel Watch 2 قابل تعمیر نیستند. اگر صفحه نمایش پیکسل واچ ۲ خود را بشکنید (یا مانند من آن را خراش دهید)، چاره ای ندارید جز اینکه با آن زندگی کنید یا یک نمونه جدید تهیه کنید. این مایه تاسف است، زیرا این ساعت ارزان نیست.

موضوع این است که گوگل فقط صفحه نمایش را با شیشه گوریلا گلس Corning می پوشاند، که مطمئن نیستم کسی باور کند که در برابر خش مقاوم باشد. ساعت‌سازانی مانند سامسونگ و اپل با این قیمت، شیشه‌های یاقوت کبود را روی ساعت‌های هوشمند خود قرار می‌دهند و احتمالاً از سفر من با دوستان جان سالم به در می‌بردند. Pixel Watch 2، به دلیل اینکه شیشه محافظ اولیه روی آن قرار دارد، این کار را نکرد.

دوام با این ساعت همیشه یک نگرانی خواهد بود. باید تا حدودی بهش بچه بدی اگر واقعاً نگران آسیب دیدن صفحه نمایش هستید، حتی ممکن است نیاز داشته باشید که برای آن یک قاب احمقانه پیدا کنید.

نرم افزار بهتر می شود، من هنوز به دو تغییر اعلان نیاز دارم. اجازه دهید در اینجا واضح بگویم – تجربه Wear OS 4 در Pixel Watch 2 کاملاً خوب و قابل استفاده است. من در واقع شکایت زیادی ندارم زیرا گوگل پیشرفت هایی را انجام داده است، اما همچنین چیز زیادی برای گفتن در مورد آن ندارم. Wear OS در این شکل اولیه در Pixel Watch 2 کار لازم را انجام می دهد، حتی اگر به خوبی آنچه سامسونگ یا اپل روی ساعت های خود ارائه می دهند نباشد.

برای دسترسی آسان به اطلاعات، می‌توانید صفحات را با کاشی‌ها سفارشی کنید، اگر واقعاً برنامه‌ها را روی ساعت هوشمند خود اجرا کنید، برنامه‌هایی دارد (Google سازندگان برنامه را متقاعد کرده است که آنها را نیز به Wear OS برگردانند)، دستیار Google با یک دکمه فاصله دارد، و همه موارد چیزهای Fitbit عالی هستند. چندین صفحه ساعت سرگرم‌کننده وجود دارد که می‌توان آن‌ها را سفارشی کرد، برنامه همراه Pixel Watch بهتر می‌شود، و Google حتی به شما اجازه می‌دهد ساعت خود را اکنون بدون نیاز به بازنشانی آن به تلفن جدیدی منتقل کنید. این فرآیند یک آشفتگی است و به ندرت در ۲ یا ۳ تلاش اول کار می کند، اما در تئوری این یک چیز است. Google همچنین اکنون به ساعت شما اجازه می‌دهد DND و حالت خواب را با تلفن شما همگام‌سازی کند، به شما هشدار می‌دهد که قبل از رفتن به رختخواب شارژ کنید، و گزینه پشتیبان‌گیری و بازیابی وجود دارد. این پیشرفت‌ها در Wear OS 4 در Pixel Watch 2 قابل توجه است.

به طور کلی، Wear OS را در Pixel Watch 2 می نامم بهتر. جامد است. گوگل در اینجا هیچ کار خاص یا جدیدی انجام نمی دهد و مطمئناً تجربه نرم افزاری و تنظیمات قوی ای را که سامسونگ و اپل در ساعت های هوشمند خود دارند، ندارند. با این حال آنها در حال رسیدن به آنجا هستند.

بزرگترین شکایت من در تغییرات کیفیت زندگی است که سال گذشته در بخش اطلاع رسانی از آن شکایت کردم. ساعت های هوشمند در قلب دستگاه های اطلاع رسانی هستند و باید آنها را به درستی دریافت کنند. من به گزینه‌ای نیاز دارم که به اعلان‌ها اجازه دهد تا ساعت لعنتی من را هنگام ورود بیدار کنند. حرکت حرکت مچ دست بر روی Pixel Watch 2 بد می‌شود، همانطور که در Pixel Watch این کار را انجام داد، به این معنی که اگر صدای وزوز را احساس کنم و کاملاً احساس نکنم این حرکت مچ دست را درست انجام دهید، صفحه نمایش بیدار نمی شود و زمانی که به آن می رسم، اعلانی که به تازگی وارد شده است از بین می رود. سپس باید به‌جای نگاه کردن به اعلان‌ها و ادامه دادن، به‌صورت دستی ساعت را لمس کرده و با آن تعامل داشته باشم. سامسونگ سال‌هاست که تنظیماتی برای بیدار کردن صفحه نمایش شما با اعلان‌های جدید دارد. این را به من بده، گوگل. Holy sh*t، این یک ایده اولیه ساعت هوشمند است.

این ممکن است چیز عجیبی به نظر برسد که چنین احساسات بزرگی نسبت به آن داشته باشید، اما باز هم، من ساعت های هوشمند را به عنوان دستگاه های اعلان می بینم که سلامت را نیز ردیابی می کنند. اگر بخش اعلان ها خسته کننده باشد، لحن بدی ایجاد می کند. گوگل می تواند با یک تنظیم همه چیز را برطرف کند.

شکایت دیگر من فقط در خود اطلاعیه ها است. وقتی یک اعلان وارد می‌شود، دوست دارم اعلان و چند خط از آن را به همراه دکمه‌هایی برای بایگانی یا پاک کردن یا هر میانبر دیگری که اعلان روی تلفن داشته باشد، ببینم، همه در صفحه جلو. همانطور که در حال حاضر هستند، اعلان‌ها وارد می‌شوند و اطلاعاتی را به شما نشان می‌دهند، اما برای تعامل با آنها، تقریباً همیشه باید کمی پیمایش کنید تا به آن دکمه‌ها برسید. به عنوان مثال، اگر یک پیام جیمیل جدید وارد شود، روی مچ دست ظاهر می‌شود و بخش بزرگی از ایمیل آنها با پیمایش قابل مشاهده است و من را به بخش پاسخ یا اقدام می‌رساند. آنچه من می خواهم این است که فقط یک اعلان را همانطور که در بالا توضیح دادم ببینم، جایی که یک ضربه ممکن است من را وارد یک نسخه توسعه یافته کند. زیرا اغلب اوقات، اگر می‌توانستم آن دکمه‌ها را ببینم، می‌توانستم با آن اعلان از اعلان اولیه با یک ضربه برخورد کنم.

در بیشتر موارد، من فکر می‌کنم Google بهبودهای مناسبی را برای Wear OS با Wear OS 4 ارائه کرده است. من هنوز فکر می‌کنم که آنها در سفارشی‌سازی اعلان‌ها کمبود دارند و این بخش بزرگی از یک ساعت هوشمند است.

قیمت. با قیمت ۳۴۹٫۹۹ دلار، هنوز هم فکر می‌کنم پیکسل واچ ۲ نسبت به چیزی که دریافت می‌کنید کمی گران‌تر است. بهترین مقایسه ای که می توانم برای شما انجام دهم با Galaxy Watch 6 است. این ساعت در انواع ۴۰ و ۴۴ میلی متری عرضه می شود که هر دو ارزان تر از Pixel Watch 2 هستند. آنها دارای شیشه محافظ یاقوت کبود، پشتیبانی از سیستم بند ساعت جهانی هستند، و مطابق با Pixel Watch در هر دسته و مشخصات دیگری (خارج از فضای ذخیره‌سازی)، و همه موارد پیشرفته ردیابی سلامت و خواب را بدون نیاز به اشتراک Fitbit انجام می‌دهد. این نرم افزار همچنین با ویژگی های قابل تنظیم بیشتر در خط Galaxy Watch قوی تر است. حتی سال گذشته نشان داد که سامسونگ ممکن است همچنان در به‌روزرسانی ساعت‌های خود به نسخه‌های جدید Wear OS بهتر عمل کند، زیرا Galaxy Watch 6 و Watch 5 هر دو دارای Wear OS 4 قبل از Pixel Watch اصلی بودند.

تصمیم‌گیری بین این‌ها نباید دشوار باشد، زیرا با ساعت‌های جدید سامسونگ بسیار بیشتر و با قیمت کمتری دریافت می‌کنید. انتخاب Pixel Watch 2 به این معنی است که شما واقعاً عاشق سخت افزار و طراحی گوگل هستید و طرفدار سامسونگ نیستید. در غیر این صورت، من مطمئن نیستم که چرا باید برای یکی از آنها ۳۵۰ دلار بپردازید.

آیا باید Google Pixel Watch 2 بخرید؟

Pixel Watch 2 نسبت به Pixel Watch اصلی چندین پیشرفت معنادار دارد که آن را به یک ساعت کلی بهتر تبدیل می کند. این باتری بدون تغییر نسبت به طراحی زیبایش عمر باتری بسیار بهتری دارد، تعدادی از تغییرات نرم افزاری را که برای کمک به رقابت بهتر مورد نیاز بود، انتخاب کرده است، و تجربه Fitbit چندین تغییر دارد که تنها یکپارچگی آن را قوی تر کرده است. اگر از این طراحی خوشتان می آید (من دوست دارم)، فکر می کنم Fitbit در فضای بهداشتی بسیار مناسب است (من فکر می کنم اینطور است)، و با شارژ کردن ساعت خود هر ۱٫۵ روز یک بار خوب است، پس این ساعت ممکن است برای شما مناسب باشد. اینجا چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد، به خصوص اینکه ساعت در روز و شب چقدر خوب می پوشد.

چرا Pixel Watch 2 را نمی‌خرید؟ در مقایسه با پیشنهادات سامسونگ که به همان اندازه خوب-اگر-نه-بهتر هستند، به نوعی گران است. در مورد دوام طولانی مدت نگران نباشید، به خصوص در مورد شیشه های گنبدی که قابل تعمیر نیستند، اشتباه نمی کنید. و شاید به عمر باتری بیشتری نیاز داشته باشید زیرا نمی خواهید ساعت هوشمند خود را هر روز شارژ کنید.

توصیه من این است که در این فصل تعطیلات مراقب معاملات باشید زیرا مطمئناً معاملات زیادی وجود دارد. پیکسل واچ ۲ ارزش توجه دارد، فقط به شما نمی گویم که قیمت کامل آن را بپردازید.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/10/google-pixel-watch-2-review-still-beautiful-solid-improvements/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *