ایلان ماسک تحت درمان بیوگرافی است. اینجاست که اینترنت فکر می‌کند باید گریمز را بازی کند.

الون ماسک طبق یک شایعه، تحت درمان بیوگرافی مستقل است خبرنامه امروز از متیو بلونی، کهنه سرباز ۱۴ ساله هالیوود ریپورتر و میزبان پادکست خودی صنعت شهربوده است تایید شده توسط تنوع.

این فیلم بر اساس بیوگرافی مجاز والتر ایزاکسون بازی Musk که در ماه سپتامبر منتشر شد و توسط استودیوی مستقل عزیز A24 تولید خواهد شد. طبق گزارش ها، این شرکت از استعدادهای دارن آرونوفسکی به عنوان کارگردان استفاده خواهد کرد، زیرا اگر چیزی باشد که دنیا به آن نیاز دارد، فیلم دیگری درباره یک فرد سفیدپوست به کارگردانی یک شخص سفیدپوست است.

این اولین خودروی هالیوودی ایزاکسون نخواهد بود. بیوگرافی او در سال ۲۰۱۱ از استیو جابز در سال ۲۰۱۵ در فیلمی با بازی مایکل فاسبندر به نویسندگی آرون سورکین و تهیه کنندگی یونیورسال اقتباس شد.

اینترنت در حال حاضر گزینه‌های بازیگری رویایی را کنار گذاشته استژاکت زرد سوفی تاچر در نقش گرایمز جانشین ماسک. یا – و آنها را بشنوید – گریمز به عنوان خودش.

در مورد ماسک، تیم رابینسون و الیوت پیج از جمله رقبای برتر اینترنت تاکنون هستند.

اما بسیاری از کاربران X/Twitter اصلاً تمایلی به دیدن فیلم ندارند. شاید، اگر خوش شانس باشیم، ماسک اصرار داشته باشد که خودش را بازی کند و تولید به شدت متوقف شود.

موضوعات
الون ماسک


منبع: https://mashable.com/article/elon-musk-movie-a24-casting-grimes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *