در اینجا چند نسخه از بزرگترین بازی های شخص اول سونی فروخته شده است

اسلایدی که ظاهراً از یک ارائه سونی گرفته شده است، نشان می دهد که برخی از بزرگترین بازی های شخص اول این شرکت چند واحد فروخته اند.

این اسلاید – که به طور مشخص دیگر عناوین شخص اول سونی، از جمله سری The Last of Us از Naughty Dog و دنباله Horizon Zero Dawn، Horizon Forbidden West را حذف می‌کند – آمار فروش چندین بازی منتشر شده از سال ۲۰۱۷، از جمله Marvel’s Spider-Man (2018) را نشان می‌دهد. God of War (2018) و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (2020) که در دو سال اول به ترتیب ۱۸٫۹ میلیون، ۱۵٫۹ میلیون و ۱۲٫۶ میلیون نسخه فروخته اند.


نقد و بررسی Ratchet and Clank Rift Apart – RATCHET AND CLANK RIFT APART GAMEPLAY PS5.

همین جدول، اگر درست باشد، همچنین نشان می دهد که Horizon Zero Dawn (2017) 11 میلیون نسخه، Gran Turismo Sport (2017) 7.8 میلیون نسخه، Days Gone (2019) 7 میلیون، Ratchet & Clank: Rift Apart (2021) 3.9 میلیون نسخه، و «Ghost Dir Cut» – Ghost of Tsushima Director’s Cut (2021) – ۳٫۳ میلیون نسخه.

همه به جز دو – Gran Turismo Sport و Days Gone – امتیازات متاکریتیک ورزش ۸۵+.

فروش جغجغه دار

فرض بر این است که این ارقام شامل فروش هیچ یک از پورت‌های PC مرتبط نمی‌شود، و بنابراین تصور می‌شود که فقط مربوط به PS5 – یا PS4، در صورت لزوم باشد.

از هشت بازی ذکر شده، سه بازی توسط Insomniac Games ساخته شده‌اند که حتی کم‌فروش‌ترین بازی آن، Ratchet & Clank: Rift Apart، تقریباً چهار میلیون نسخه فروخته است.

تصویر اسلاید حاوی بیانیه‌ای است که نشان می‌دهد در حالی که اسلاید به “Ratchet PS4” اشاره می‌کند، این احتمالاً یک اشتباه تایپی است، زیرا “نشان‌دهنده عرضه در ژوئن ۲۰۲۱ و ۸۸ است. [Metacritic] نمره”.

“به نظر می رسد بسیار محتمل تر است […] افشاکننده توضیح می‌دهد که بیت «PS4» یک اشتباه تایپی است. بنابراین نه تنها Rift Apart به سرعت شکست خورد و سود قابل توجهی در سال اول به دست آورد، بلکه قبل از گنجاندن آن در آن، مراحل خوبی داشت. [PS] به علاوه حداقل.”

کریس در Eurogamer نوشت: «این کاراکتر، پوچی و جذابیتی است که Insomniac در مورد آن است، که تیم با Ratchet و Clank در سال ۲۰۰۲ شروع به کار کرد و همچنان با اعتماد به نفس بی‌عیب در Rift Apart به استادی خود ادامه می‌دهد. بررسی Ratchet and Clankکه در آن زمان نشان Eurogamer Recommended را دریافت کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/heres-how-many-copies-some-of-sonys-biggest-first-party-games-have-sold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *