۱۰ بهترین میزبان شنبه شب زنده، رتبه بندی شده است

از سال ۱۹۷۵، Saturday Night Live یک مؤسسه در NBC بوده است و به سرعت در ۱۰۰۰ قسمت پایان می یابد، که باید قبل از جشن گرفتن پنجاهمین سالگرد نمایش در سال ۲۰۲۵ به آن دسترسی داشت. ستاره های آینده و بازیگران و هنرپیشه های مطرح. اما تنها بهترین میزبانان مهمان این شانس را داشته اند که برای چندین بار حضور داشته باشند. حتی یک کلوپ پنج تایمر برای آن وجود دارد SNL میزبانی کهنه سربازان، اگرچه تنها پنج میزبان مهمان ۱۰ بار یا بیشتر این کنسرت را داشته اند.

از آنجا که طاووس به طرفداران اجازه می دهد تا فصل های قبلی را دوباره ببینند SNLما تصمیم گرفتیم به ۱۰ بهترین آنها نگاه کنیم شنبه شب زنده میزبان ها، از بدترین تا اول رتبه بندی شدند. این یک گروه نخبه از مجریان است، از جمله یکی که جایگاه خود را در لیست با قدرت آخرین قسمت به دست آورده است.

۱۰٫ الک بالدوین

۱۰ بهترین میزبان شنبه شب زنده، رتبه بندی شده است
NBC

الک بالدوین جریان است SNL رکورددار با ۱۷ حضور به عنوان مجری برنامه. در فصل‌های اخیر، بالدوین ۴۵ بار به عنوان مهمان حضور داشت که دونالد ترامپ را هم در دوران ریاست‌جمهوری و هم پس از آن تقلید می‌کرد.

برداشت بالدوین از ترامپ برای رئیس جمهور سابق چندان خوشایند نبود و در واقع بالدوین را خنده دارتر نشان داد.

۹٫ اسکارلت جوهانسون

NBC

اسکارلت جوهانسون اعتبار کافی برای بامزه بودنش را ندارد، و این ممکن است به این دلیل باشد که او به فیلم های دراماتیک و اکشن روی پرده بزرگ علاقه دارد. اما از طریق او شش بار به عنوان میزبان شنبه شب زندهجوهانسون ثابت کرده است که برای ایفای نقش های کمدی بیشتر مهارت های کمدی دارد.

جوهانسون نیز به معنای واقعی کلمه یکی از اعضای این گروه است SNL خانواده از زمانی که او ازدواج کرده است به روز رسانی آخر هفته میزبان کالین جوست. بنابراین شرط مطمئنی است که او در مقطعی به برنامه بازگردد.

۸٫ رابین ویلیامز

مونولوگ رابین ویلیامز: ایستادن – شنبه شب زنده

رابین ویلیامز فقید تنها سه بار به عنوان میزبان ظاهر شد شنبه شب زنده. اما ویلیامز به عنوان یکی از با استعدادترین کمدین های نسل خود، هر بار که روی صحنه می رفت، آن را خاص می کرد. مایه تاسف است که ویلیامز فرصت بیشتری در این نمایش خاص نداشت. اما ما ظواهر او را ارزشمند خواهیم دانست.

۷٫ اما استون

NBC

در یک قسمت اخیر از SNL، چیزهای بیچاره ستاره اما استون به باشگاه Five-Timers پیوست. و اگر عملکرد او نشانه ای باشد، او چندین بار در چند سال آینده بازخواهد گشت. استون در اجرای برنامه میزبانی مهارت دارد و می‌خواهد با برخی از جسورانه‌ترین صحنه‌های نمایش همراه شود. به عنوان مثال، استون در آخر هفته گذشته ظاهر شد کاملا برهنه در نیویورک skit، که در حال حاضر به خوبی در راه ویروسی شدن است.

کاملا برهنه در نیویورک – SNL

۶٫ درو بریمور

مونولوگ درو بریمور: سوالات مخاطبان – شنبه شب زنده

چند نفر می توانند بگویند میزبانی کرده اند SNL وقتی آنها فقط ۷ سال داشتند؟ فقط درو بریمور که در سال ۱۹۸۲ پس از ستاره‌سازی او این موفقیت را به دست آورد. ET فرازمینی. هفده سال بعد، باریمور به عنوان یک بزرگسال برای میزبانی برنامه بازگشت، که در مجموع شش بار این کار را انجام داد.

این روزها، بریمور یک مجری برنامه گفتگوی تلویزیونی در طول روز است، بنابراین ممکن است دیگر به این برنامه بازگردد SNL از نو. اما دستاوردهای او در این نمایش بی نظیر است.

۵٫ Chevy Chase

NBC

Chevy Chase یکی از بازیکنان اصلی Not Ready For Primetime Players بود شنبه شباولین فصل در سال ۱۹۷۵ و میزبان اصلی به روز رسانی آخر هفته. این به تنهایی او را به یکی از آنها تبدیل می کرد SNLبزرگان تمام دوران اما پس از خروج از برنامه، به مجری گری نیز رفت SNL نه بار

دلیل دیگر معروف یا بدنام بودن چیس در میان بازیگران سابق این است که او در سال ۱۹۹۷ از نمایش منع شد. ظاهراً این به دلیل رفتار چیس در پشت صحنه با بازیگران فعلی آن زمان بود. SNL. چیس از آن زمان برای برخی از حضورهای کوتاه بازگشته است، اما او ۲۶ سال است که مجری یک قسمت نبوده است.

۴٫ جان گودمن

مونولوگ جان گودمن – شنبه شب زنده

جان گودمن میزبانی نکرده است شنبه شب زنده در یک دهه، اما با ۱۳ حضور به عنوان میزبان، او یکی از بزرگان تمام دوران است. در طول دهه ۹۰، گودمن حداقل یک بار در هر سال به جز سال ۱۹۹۱ میزبانی داشت.

او در این نقش کار بزرگی انجام می دهد که نمی دانیم چرا مدت زیادی است که برنگشته است. گودمن در دو بازی کوتاه حضور داشت SNL در سال ۲۰۱۸، بنابراین امیدواریم که درها برای میزبانی دوباره او باز باشد.

۳٫ تام هنکس

NBC

ده بار SNL میزبان یک روز زیبا در محلهتام هنکس از سال ۱۹۸۵ توسط ۳۰ استودیوی راکفلر پلازا ۸H رها شده است. او همچنین یکی از معدود میزبانان مهمان با یک شخصیت فریبنده است. در سال ۲۰۱۶، هنکس در نقش دیوید اس. کدو تنبل، به اصطلاح بابانوئل هالووین، همراه با اسکلت های رقصنده او با بازی بابی مونیهان و مایکی دی ظاهر شد.

وقتی دیوید اس. کدو تنبل در فضای مجازی منتشر شد، باعث شد هنکس دوباره این شخصیت را ببیند SNL و در انیمیشن ویژه تلویزیونی خودش.

۲٫ ادی مورفی

NBC

در تاریخ از شنبه شب زنده، ادی مورفی فقط سه بار میزبانی کرده است. اما او همچنین بزرگترین ستاره سینما است که این سریال تا به حال تولید کرده است. از سال ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۴، مورفی مترادف بود SNL و به راحتی محبوب ترین بازیگر است. او همچنین دارای این تمایز است که اولین مجری است که در زمانی که هنوز یکی از بازیگران بود، مجری برنامه بود، زیرا مجری برنامه ریزی شده، نیک نولته، بیمار بود.

هر سه مجری گری مورفی در دسامبر اتفاق افتاد، اما بین دومین دوره میزبانی او در سال ۱۹۸۴ و بازگشت او به برنامه در سال ۲۰۱۹، ۳۵ سال فاصله وجود داشت.

۱٫ استیو مارتین

NBC

فقط قتل در ساختماناستیو مارتین میزبان مهمان بوده است شنبه شب زنده بیشتر از مدتی که بیشتر مردم زنده بوده اند. مارتین اولین حضور خود را به عنوان مجری در فصل دوم سریال SNL. او در ادامه ۱۵ بار دیگر مجری یا مجری برنامه شد، آخرین بار در دسامبر ۲۰۲۲٫ الک بالدوین ممکن است با ۱۷ بار به عنوان مجری این رکورد را داشته باشد. مارتین تنها یک حضور پشت سر بالدوین قرار دارد و او در نهایت می تواند رکورد را برای خودش ثبت کند.

مارتین همچنین یک کمدین با استعداد غیرمعمول است که ۱۹ بار دیگر در زمانی که میزبان نبوده است در SNL به عنوان مهمان حضور داشته است. این زمان بیشتر از برخی از صفحه نمایش است SNL اعضای بازیگر دریافت می کنند! مارتین به سادگی بهترین مهمان است SNL تا به حال داشته است، و به همین دلیل است که او از سال ۱۹۷۶ به این نمایش بازگشته است.

تماشا کردن شنبه شب زنده بر طاووس.

توصیه های سردبیران







الک بالدوین جریان است SNL رکورددار با ۱۷ حضور به عنوان مجری برنامه. در فصل‌های اخیر، بالدوین ۴۵ بار به عنوان مهمان حضور داشت که دونالد ترامپ را هم در دوران ریاست‌جمهوری و هم پس از آن تقلید می‌کرد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/the-ten-best-saturday-night-live-hosts-ranked/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *