در اینجا چیزی است که Xbox Game Pass را در این ماه ترک می کند

ایکس باکس اخیراً صفحه Game Pass خود را به روز کرده و سه بازی را که به زودی این سرویس را ترک خواهند کرد، فاش کرد.

Shredders، Ni no Kuni Wrath of the White Witch Remastered و Hardspace: Shipbreaker همگی در دو هفته آینده از کاتالوگ Game Pass حذف خواهند شد.

اگر می‌خواهید هر یک از این بازی‌ها را پس از خروج از سرویس ادامه دهید، باید آن‌ها را خریداری کنید. اعضای Game Pass از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.


در اینجا چیزی است که Xbox Game Pass را در این ماه ترک می کندNI NO KUNI | اکنون در XBOX موجود است


در اینجا نحوه ظاهر Ni No Kuni در Xbox آمده است.

Shredders یک بازی مبتنی بر اسنوبورد است که بازیکنان را می‌بیند که در حال سر خوردن و آسیاب کردن (یا افتادن، اگر شما چیزی شبیه من هستید) در مسیر خود به سمت مجموعه‌ای از دوره‌های پوشیده از برف می‌روند.

در همین حال، Ni no Kuni Wrath of the White Witch Remastered، یک بازی RPG نسبتاً زیبا از سطح ۵ است. تو میتوانی بخوانی نقد اصلی Ni no Kuni Wrath of the White Witch از Eurogamer در اینجاجایی که اولی ولز آن را “به راحتی مملو از ماموریت های جانبی سرگرم کننده و شکار جایزه هیولاهای چالش برانگیز” نامید.

اولی در سال ۲۰۱۳ نوشت: «به ندرت پیش می‌آید که یک نقش‌باز کنسولی با چنین سرعتی عالی باشد، یا با چنین پایه‌ای مطمئن از شروع هیجانات کنار زده باشد.

آخرین، اما نه کم اهمیت، ما Hardspace: Shipbreaker را داریم. Edwin Evans-Thirlwell، یکی از همکاران Eurogamer، نگاهی به بازی برش لیزری سفینه فضایی اول شخص Blackbird Interactive در سال ۲۰۲۰ انداخت. می‌توانید در مورد آن بیشتر بخوانید. Hardspace: پیش نمایش Shipbreaker در اینجا.


بازی‌ها به زودی Game Pass را ترک می‌کنند
Shredders، Ni no Kuni Wrath of the White Witch Remastered و Hardspace: Shipbreaker همگی از قسمت حذف خواهند شد. کاتالوگ گیم پاس در دو هفته آینده اعتبار تصویر: مایکروسافت/یوروگیمر

در مورد آنچه هست به زودی به Game Pass می آیدایکس باکس دارای پیش نمایش بازی برای Lightyear Frontier برجسته شده است، همچنین MLB The Show 24، Diablo 4، Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes و حماسه Senua: Hellblade 2.

Diablo 4 در تاریخ ۲۸ مارس برای Xbox Game Pass عرضه خواهد شد، اولین بازی اکتیویژن بلیزارد برای این سرویس پس از خرید استودیو مایکروسافت در سال گذشته است. احتمالاً به زودی در مورد بازی‌های دیگری که در این ماه به این سرویس می‌پیوندند، اطلاعات بیشتری خواهیم شنید، پس با ما همراه باشید.

در ضمن، می توانید بررسی کنید راهنمای مفید بازی Eurogamer در اینجاکه تمام بازی های رفت و آمد از سرویس را پوشش می دهد.


منبع: https://www.eurogamer.net/heres-whats-leaving-xbox-game-pass-this-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *