مارتی اودانل، آهنگساز Halo، پیشنهاد جمهوری خواهان برای کنگره را اعلام کرد

Marty O’Donnell، آهنگساز سابق Bungie که بیشتر برای موسیقی متن های Halo و Destiny شناخته می شود، اعلام کرده است که قصد دارد به عنوان یک نامزد جمهوری خواه در کنگره آمریکا شرکت کند.

در یک مدت طولانی پست اودانل در پلتفرم رسانه اجتماعی X گفت که «من هرگز نمی‌خواستم یک سیاستمدار باشم و هنوز هم نمی‌خواهم» اما پس از دیدن «رهبران کشورمان تحت تأثیر اختلافات سمی» احساس کرد که باید «قدم بزند» که خانواده و جامعه ما را از هم می پاشد».

وب سایت کمپین O’Donnell اکنون فعال است، با حال و هوای قابل توجهی شبیه هاله. بازدیدکنندگان می‌توانند به صندوق جنگ O’Donnell کمک مالی کنند، درباره تاریخچه آهنگساز در صنعت بازی‌های ویدیویی بیشتر بیاموزند و برای دریافت به‌روزرسانی‌های کمپین به ارتش مارتی بپیوندند.


مارتی اودانل، آهنگساز Halo، پیشنهاد جمهوری خواهان برای کنگره را اعلام کردپخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟


پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟

کهنه سرباز سابق بانجی قصد دارد در ناحیه سوم کنگره نوادا در برابر سوزی لی، دموکرات فعلی نامزد شود. Venturebeat گزارش شده است.

اودانل گفت: «آمریکا چهار سال پیش از مرز امن و بدون تورم در دولت ترامپ برخوردار بود. “من دو بار به رئیس جمهور ترامپ رای داده ام و برای سومین بار در پاییز امسال به او رای خواهم داد. اما مهم نیست که چه کسی در نوامبر امسال انتخاب می شود، اگر امتیاز خدمت را داشته باشم، قصد دارم با آنها کار کنم. این چیزی است که رای دهندگان انتظار دارند و همین است. انجام خواهم داد.”

اعلامیه کمپین اودانل از مضامینی مشابه با سیاست ترامپ پیروی می‌کند و از «مدیران شرکت‌های بزرگ و روسای اتحادیه‌های بزرگ» به‌علاوه «فناوری بزرگ، داروخانه‌های بزرگ، رسانه‌های بزرگ، هر چیزی بزرگ – همه تلاش برای کنترل دولت بزرگ در واشنگتن دی سی» انتقاد می‌کند.

این اطلاعیه در ادامه بر نیاز به “امنیت” در مرزهای ایالات متحده تاکید می کند، جایی که “میلیون ها نفر از مردم [are] وارد شدن» و «دسترسی به انواع کمک‌ها با هزینه ما». همچنین به اهمیت یک «خانواده سنتی» اشاره می‌کند که به دلیل فرسایش ارزش‌هایش «در رنج» بوده است. «اما رویکرد من این است. اودانل نوشت.

اودانل در حال حاضر خود را به عنوان “بازنشسته” توصیف می کند خروج سخت از Bungie در سال ۲۰۱۴ و سپس اجرای Highware Games، که بازی VR Golem را در سال ۲۰۱۹ راه اندازی کرد و تیرانداز جنجالی شش روز در فلوجه سال گذشته


منبع: https://www.eurogamer.net/halo-composer-marty-odonnell-announces-republican-bid-for-congress?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *