در اینجا Galaxy Z Fold 6 است

اگر سامسونگ به برنامه عرضه معمول خود برای سخت افزار پایبند است، ما تنها چند ماه تا عرضه جدیدترین دستگاه های تاشو این شرکت فاصله داریم. با در نظر گرفتن این موضوع، جای تعجب نیست که ما اکنون شروع به دیدن رندرهایی از آن کرده ایم گلکسی زد فولد ۶ آنلاین ظاهر شود. به عنوان طرفداران این خط، ما کاملاً از این پیشرفت غلغلک می‌دهیم.

با تشکر از Smartprix و مشارکت آن با @Onleaks، ما در حال دریافت چیزی هستیم که به نظر می رسد اولین نگاه خوب ما به گلکسی زد فولد ۶ باشد، و چه برای بهتر یا بد، به نظر می رسد سامسونگ در حال تغییر طراحی سخت افزاری است. اولین چیزی که باید به آن توجه کنید زیبایی شناسی جعبه ای تر است که از لبه های گرد خط فاصله می گیرد. از این رندرها، این تاشو از نظر طراحی به خوبی در کنار Galaxy S24 Ultra قرار می گیرد.

در اینجا Galaxy Z Fold 6 است

چه چیز دیگری می توانیم ببینیم؟ سه دوربین در پشت، تعداد زیادی میکروفون خارجی، پورت USB-C و هیچ اسلات اختصاصی قلم S وجود دارد. برای ابعاد، گزارش شده است که Z Fold 6 1.4 میلی متر کوتاه تر و ۲٫۶ میلی متر عریض تر از Z Fold 5 خواهد بود. مشخص شده است که این گوشی دارای همان ضخامت است، هرچند، ۶٫۱ میلی متر (حدود یک چهارم اینچ) .

و مشخصات: برای افراد خوبی که نگران مشخصات هستند، چند مورد برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد. ما به صفحه نمایش پوششی ۶٫۲ اینچی و صفحه نمایش اصلی ۷٫۶ اینچی (هم دینامیک AMOLED و هم ۱۲۰ هرتز)، روشنایی حداکثر ۲۶۰۰ نیت، چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳، تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه نگاه می کنیم و باتری نیز گزارش شده است. بدون تغییر در ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت (۲۵ وات). در نهایت، گزارش شده است که این گوشی با ۷ سال پشتیبانی از اندروید، آخرین تعهد سامسونگ، عرضه خواهد شد.

اگر می خواهید یک عکس داغ شخصی داشته باشید، می توانم همین الان به شما بگویم که این بهترین دستگاه Z Fold با ظاهری است که سامسونگ تاکنون تولید کرده است (اگر دقیق باشد). با جدیدترین پیشرفت‌های لولا، بستن این شیء محکم روی خود با طراحی مربعی شکل بسیار زیبا به نظر می‌رسد. این تلفن باید عجله کند و از قبل برسد.

// Smartprix


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/28/first-galaxy-z-fold-6-renders-show-more-boxy-approach/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *