پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟

این هفته در پخش خبری یوروگیمرما در مورد اخبار تکان دهنده صحبت می کنیم که بازی بزرگ بعدی پوکمون به طور مرموزی قرار است در سال ۲۰۲۵ از راه برسد. سوئیچ ۲! بگو، می تواند Pokemon Legends: ZA همچنین قرار است روی کنسول بعدی نینتندو وارد شود؟

مدت زیادی از زمانی که نینتندو در یک سال تقویمی یک بازی یا الحاق اصلی پوکمون را راه‌اندازی نکرده است، می‌گذرد و ورود Pokémon Legends: ZA در سال ۲۰۲۵ مطمئناً مشکوک به نظر می‌رسد – همانطور که می‌شود. رونمایی دیروز بازی بدون هیچ نگاهی به گیم پلی واقعی.

بنابراین، آیا به تازگی یک قطعه دیگر از پازل سوییچ ۲ به ما داده شده است؟ وقتی ZA مرموز آشکار شد، انتظار داریم چه چیزی را ببینیم؟ و چند ایده بد پوکمون با مضمون فرانسوی می‌توانیم داشته باشیم؟ با من این هفته اد نایتینگل، ویکتوریا کندی و لیو نگان از یوروگیمر هستند.


پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه سوییچ ۲ خواهد بود؟


پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟

ترجیح می دهید در جای دیگری گوش دهید؟ ما را در iTunes، پادکست گوگل، قابل شنیدن و Spotify.


منبع: https://www.eurogamer.net/eurogamer-newscast-will-pokemon-take-palworld-down-1?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *