در اینجا Pixel 8a با کد نام Akita است

در اینجا Pixel 8a با کد نام Akita است

این چیزی است که من فکر نمی‌کنم کسی انتظار دیدن آن را در ماه سپتامبر داشته باشد – اولین نگاه احتمالی ما به احتمالاً آینده گوگل پیکسل ۸aنام کد آکیتا.

داشتن دو تصویر از Pixel 8a، از قسمت جلویی و پشتی آن، قبل از اینکه Pixel 8 و Pixel 8 Pro حتی عرضه شوند، قابل توجه است. هک، ما هنوز اندروید ۱۴ پایدار نداریم. به نظر می رسد ما رسماً در منطقه گرگ و میش هستیم. برای اینکه بفهمید چقدر زود است، ما انتظار نداریم که Pixel 8a را تا حدود می ۲۰۲۴ برای خرید در دسترس قرار دهیم. این یک سال کامل از Pixel 7a خواهد بود.

بنابراین، با دور شدن از ذهن در حال انفجار خود، بیایید در مورد آنچه می بینیم بحث کنیم. ما گرد، چنین حاشیه ای را می بینیم. ساختن کاری که پیکسل ۸ با گرد بودنش انجام می دهد، به نظر می رسد گوگل بیشتر در مورد آن اغراق می کند، زیرا Pixel 8a به استثنای نوار دوربین، یک زاویه راست ندارد. با توجه به این گرد بودن، در قسمت جلویی می بینیم که حاشیه قابل توجهی در اطراف نمایشگر گوشی وجود دارد. بر اساس تجربه من، عکس‌ها هرگز از نظر اندازه به یک قاب کمک نمی‌کنند، بنابراین قضاوت را صرفاً بر اساس آنچه در اینجا می‌بینم شروع نمی‌کنم.

تنها مشخصاتی که می‌توانیم از عکس‌ها جمع‌آوری کنیم، دو دوربین پشتی، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و بریدگی دوربین سلفی است. طبق پوستر اصلی این عکس ها، این گوشی از پردازنده Tensor G3 تامین می شود.

ما دوست داریم نظر داغ شما را در مورد کمبود گوشه های این گوشی بشنویم.

// @yabhishekhd


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/21/heres-the-pixel-8a-codename-akita/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *