در داخل سلاح‌های مختلف و سبک‌های مبارزه تیم نینجا – PlayStation.Blog

از اواسط دهه ۹۰، توسعه‌دهندگان تیم نینجا به دلیل نبردهای دقیق و رضایت‌بخش خود مورد تحسین قرار گرفته‌اند. برای نمونه های بارز، به سیستم مبارزه پویا فرنچایز Dead or Alive یا نبرد سریع برق آسای Ninja Gaiden نگاه نکنید. توسعه‌دهنده قصد دارد میراث مکانیک غوغا را در Rise of the Ronin ادامه دهد و گسترش دهد.

Rise of the Ronin به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از طریق یک خط داستانی که در روزهای پایانی Tokugawa Shogunate در ژاپن به نام Bakumatsu شناخته می‌شود، بجنگند، جایی که می‌توانند با استفاده از سبک‌های مختلف بازی با ترکیب سلاح‌های غوغا و سلاح گرم از یک سیستم مبارزه در دسترس اما عمیق لذت ببرند. این شامل تخلیه Ki دشمن، تسلط بر مهارت های رزمی و مهارت در سبک های مختلف مبارزه است. برای یافتن رویکرد خود در پلی استیشن ۵ در ۲۲ مارس، ترکیب و مطابقت دهید.

برای کمک به بازیکنان برای آماده شدن برای نبرد در ژاپن تاریخی، تیم نینجا یک دفتر خاطرات توسعه‌دهنده جدید پشت صحنه را به اشتراک می‌گذارد که در نبرد Rise of the Ronin غواصی می‌کند.

کنش‌های نبرد کاهنده کی

در Rise of the Ronin، تیم نینجا اکشن رزمی مشخص خود را با کاتانا، نیزه‌ها، دیگر سلاح‌های غوغا و سلاح‌های برد مانند سلاح‌های گرم خارجی ترکیب می‌کند. به عنوان یک رونین با استفاده از این دو نوع سلاح با دشمنان مبارزه خواهید کرد.

استراتژی اصلی مبارزه شامل انجام حملات غوغا با Square، دفاع از خود در برابر حملات دشمنان با L1 برای نگهبانی و Circle برای جاخالی دادن است. هنگامی که Ki دشمن شما به طور کامل تخلیه می شود، آنها آسیب پذیر و ناتوان می شوند و آسیب های بزرگ را با ضربات مهم آسان تر می کنند.

به طور مشابه، وقتی کی شما خسته است، به طور موقت نمی توانید حمله کنید یا بدوید، بنابراین هنگام مبارزه به کی خود توجه کنید.

استفاده از Counterspark و Martial Skills برای آسیب رساندن به کی

هنگام رویارویی با دشمنان مهیب، مقابله موثر با اکشن Counterspark و استفاده از مهارت‌های رزمی می‌تواند حداکثر Ki را کاهش دهد و شکست آنها را آسان‌تر کند.

کانترسپارک اکشنی است که حملات دشمن را خنثی می کند. به Counterspark، Triangle را فشار دهید تا سلاح غوغا را در یک قوس بزرگ بچرخانید تا با حمله دشمن مقابله کنید. وقتی از Counterspark برای فرار از آسیب حملاتی استفاده می‌کنید که نمی‌توانید از خود در برابر آن محافظت کنید، Ki دشمنتان کاهش می‌یابد و آنها برای مدت کوتاهی مبهوت می‌شوند. این می تواند پنجره ای ایجاد کند تا آسیب بیشتری وارد کند تا حداکثر Ki آنها را کاهش دهد.

مهارت‌های رزمی (نگه‌داشتن R1 در حالی که مربع/مثلث را فشار می‌دهید) آسیب قابل توجهی وارد می‌کند. آنها همچنین در برابر دشمنان قوی بسیار موثر هستند.

در داخل سلاح‌های مختلف و سبک‌های مبارزه تیم نینجا – PlayStation.Blog

دشمنان، سلاح ها و سبک های مبارزه خود را بشناسید

هر سلاح ژاپنی و غربی – کاتانا، نیزه ها، تیغه های دوگانه، سرنیزه ها و شمشیرها – قابلیت ها و اقدامات تهاجمی خاص خود را دارد. همانطور که با شخصیت‌هایی که ملاقات می‌کنید پیوند برقرار می‌کنید، سبک‌های رزمی جدیدی را به دست خواهید آورد و قابلیت‌های آن‌ها را برای ارتقای تجربه نبرد خود بیشتر خواهید کرد.

همانطور که با دشمنان خود می جنگید، دانستن اینکه کدام یک از سه سبک مبارزه، ده (آسمان)، چی (زمین) و جین (انسان) در برابر سلاح های آنها سودمند است و می تواند به شما کمک کند در نبرد دست بالا را بدست آورید – و آنها را کنار بزنید. با سبک مبارزه مناسب آنها را به طور قابل توجهی عقب می اندازد.

سبک های اصلی مبارزه

سبک مومیو

این سبک که از قبیله Kurosu از یک استاد ناشناس نشات گرفته است، یک سبک رزمی همه کاره است که به صورت جفت اجرا می شود. کسانی که در این سبک تسلط داشتند، لبه حجاب نامیده می شدند.

سبک هوکوشین ایتو

این سبک شمشیرزنی که توسط شوساکو چیبا در اوایل قرن نوزدهم پایه گذاری شد، برای غلبه بر دشمنان با یک سری حملات استفاده می شود. آموزش آنها منطقی است و بر تسلط بر تکنیک ها از طریق آموزش انجام شده توسط یک مهاجم و یک مدافع تأکید می کند. دوجوی آنها که در سال ۱۸۲۲ در ادو (توکیو امروزی) تأسیس شد، تا به امروز همچنان فعال است.

سبک یاگیو شینکاژ

مربی نظامی مشهور قبیله توکوگاوا این سبک شمشیرزنی را پایه گذاری کرد. با شروع با توکوگاوا ایه یاسو، اولین شوگان، نسل های شوگون و قبیله توکوگاوا این شمشیرزنی را مطالعه کرده اند.

۹ اسلحه برای نبرد با دشمنان در دسترس خواهد بود، از جمله دو تیغه، شمشیرهای Oxtail، شمشیرهای بزرگ و اوداچی.

سلاح های دوربرد

کمان و سلاح گرم برای حمله از راه دور نیاز به هدف گیری دقیق دارند. با استفاده از سلاح‌های بی‌صدا مانند کمان، می‌توانید دشمنان ناآگاه را از بین ببرید. در حالی که سلاح گرم قدرتمند است، تیراندازی حمله شما را به دشمنان شما خواهد داد.

شلیک به موقع تفنگ دستی دشمنان را برای مدت طولانی بیهوش می کند. می توان از آن به عنوان یک فرصت حمله برای کاهش محدودیت کیس دشمن استفاده کرد.

لوله‌های آتش‌نشانی شعله‌های قوی را می‌فرستند. شما می توانید با استفاده از این سلاح دوربرد گروهی از دشمنان را به آتش بکشید و یا بشکه باروت را مشتعل کنید تا منفجر شود.

حرکات مبتکرانه طناب گیر

می توانید طناب گیره را در یک نقطه چفت پرتاب کنید تا در یک لحظه اهرم را به دست آورید. شما همچنین می توانید با استفاده از آن دشمنان دور را در طول نبرد به داخل بکشید. برای کنترل میدان نبرد از راه دور، طناب مبارزه را در نظر داشته باشید.

شما می توانید R2 را نگه دارید تا با یک طناب گیر، بشکه باروت را در نزدیکی بگیرید و به سمت دشمنان پرتاب کنید. بشکه منفجر می شود و دشمنان را به آتش می کشد و خسارات حماسی وارد می کند.

هیچ راه درست یا نادرستی برای نزدیک شدن به مبارزه با گزینه های متعدد در زرادخانه شما وجود ندارد. با تجهیزات آزمایش کنید و بر سبک‌های بسیاری که Rise of the Ronin در ۲۲ مارس ارائه می‌کند مسلط شوید.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/02/23/rise-of-the-ronin-inside-team-ninjas-diverse-weapons-and-combat-styles/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *