Suicide Squad: Kill the Justice League انتظارات برادران وارنر را برآورده نمی کند

Suicide Squad: Kill the Justice League نتوانست انتظارات ناشر برادران وارنر را برآورده کند.

در طی یک تماس مالی، گونار ویدنفلز، مدیر ارشد مالی برادران وارنر دیسکاوری گفت که انتشار اخیر Rocksteady “در حد انتظارات ما نبود” (با تشکر، IGN).

مدیر اجرایی هیچ رقم فروش برای Suicide Squad: Kill the Justice Squad را در طول این تماس به اشتراک نمی گذارد، اما اعتراف کرد که شرکت را با “سال سختی” در مقابل مقایسه های سال به سال روبرو کرده است. سال گذشته، برادران وارنر، Mortal Kombat 1 و Hogwarts Legacy را منتشر کرد که دومی به پرفروش ترین بازی در آمریکا در سال ۲۰۲۳

ما بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را بازی کردیم – اما آیا این خوب است؟در یوتیوب تماشا کنید

این خبر از برادران وارنر، شاید، چندان تعجب آور نباشد. همه چیز برای Suicide Squad: Kill the Justice League حتی قبل از شروع بازی دشوار بود، با توجه به اینکه بازی به چندین تاخیر همچنین نشت های متعدد.

سپس، در ماه ژانویه، کسانی که برای دسترسی زودهنگام به بازی پول اضافی پرداخت کردند، در هنگام راه اندازی با باگ هایی مواجه شدند – از جمله یکی که مشاهده کرد. بازیکنانی که داستان کامل را از حالت خاموش کامل می کنند – و سرورها آفلاین شدند در بیش از یک مناسبت

Rocksteady ادامه داد هدیه ۲۰۰۰ لوتور سکه ارز درون بازی به صاحبان ۱۰۰ پوندی Suicide Squad: Kill the Justice League Edition Deluxe در تلاشی برای جبران اولین بازی ضعیف. اخیراً، الف به نظر می رسید که پچ بازی در واقع مشکلات بیشتری را نسبت به رفع آن معرفی می کندبا چندین کاربر که می‌گویند اساساً غیرقابل پخش شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی، سال گذشته اد ما با او چت کرد فیلم جوخه انتحار: اکسل ریدبی کارگردان لیگ عدالت را بکش. در اینجا، آنها در مورد نشت های فوق الذکر و موارد دیگر بحث می کنند.

ما می‌خوانیم: «استعداد Rocksteady در Suicide Squad: Kill the Justice Squad بسیار مشهود است، تقریباً بر تصمیم وحشتناک تلاش برای انجام آن غلبه می‌کند. نقد Eurogamer بازی Suicide Squad.


منبع: https://www.eurogamer.net/suicide-squad-kill-the-justice-league-fails-to-meet-warner-bros-expectations?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *