در رویداد بالقوه اپل در ماه مارس چه انتظاری داریم: iPad، Mac و موارد دیگر

اپل اغلب اولین رویداد رسانه ای سال خود را در ماه مارس برگزار می کند، بنابراین ممکن است این شرکت تنها چند هفته تا معرفی محصولات جدید فاصله داشته باشد.

در رویداد بالقوه اپل در ماه مارس چه انتظاری داریم: iPad، Mac و موارد دیگر
در زیر، آنچه را که از یک رویداد بالقوه اپل در ماه مارس انتظار داریم را مشخص کرده ایم.

رویدادهای گذشته اپل در ماه مارس

اپل از سال ۲۰۱۵ تاکنون پنج رویداد در ماه مارس برگزار کرده است:

  • دوشنبه ۹ مارس ۲۰۱۵
  • دوشنبه ۲۱ مارس ۲۰۱۶
  • سه شنبه ۲۷ مارس ۲۰۱۸
  • دوشنبه ۲۵ مارس ۲۰۱۹
  • سه شنبه ۸ مارس ۲۰۲۲

iOS 17.4 در ماه مارس


در آن بیانیه مطبوعاتی اعلام می کند تغییرات عمده اپ استور در اتحادیه اروپادر پاسخ به قانون بازارهای دیجیتال، اپل تایید کرد که iOS 17.4 در ماه مارس منتشر خواهد شد:

توسعه‌دهندگان می‌توانند در صفحه پشتیبانی برنامه‌نویس اپل با این تغییرات آشنا شوند و می‌توانند آزمایش قابلیت‌های جدید را از امروز در نسخه بتای iOS 17.4 آغاز کنند. قابلیت های جدید از مارس ۲۰۲۴ در دسترس کاربران ۲۷ کشور اتحادیه اروپا قرار می گیرد.

اپل تا ۶ مارس فرصت دارد تا از قانون بازارهای دیجیتال پیروی کند تا از جریمه جلوگیری کند، بنابراین iOS 17.4 احتمالاً قبل از آن منتشر خواهد شد.

علاوه بر تغییرات در اتحادیه اروپا، ویژگی های جدید کلیدی در iOS 17.4 شامل رونوشت‌های پادکست اپل، پروتکل امنیتی جدید iMessage، ایموجی‌های جدید و امکان استفاده از کارت اپل کش در وب‌سایت‌های بیشتر با ایجاد شماره کارت مجازی است. این به روز رسانی همچنین شامل آماده سازی برای راه اندازی نسل بعدی CarPlay در اواخر سال جاری است.

سایر به روز رسانی های نرم افزاری که انتظار می رود در ماه مارس منتشر شوند عبارتند از iPadOS 17.4، macOS 14.4، watchOS 10.4، tvOS 17.4 و visionOS 1.1.

اطلاعیه های شایعه شده

آیپدهای جدید با کیبورد جادویی آلومینیومی


اپل احتمالا مدل های جدید آیپد پرو و ​​آیپد ایر را عرضه خواهد کردحدود اواخر اسفند،” مطابق با بلومبرگمارک گورمن.

انتظار می‌رود که مدل‌های بعدی آی‌پد پرو اولین آی‌پدهای مجهز به نمایشگرهای OLED روشن‌تر و واضح‌تر باشند. از دیگر ویژگی های شایعه شده یا احتمالی آیپد پرو می توان به تراشه M3 اشاره کرد. شارژ بی سیم MagSafeیک صفحه کلید جادویی بازطراحی شده با یک ترک پد بزرگتر و روکش آلومینیومی بالاییو الف دوربین جلو افقی گرا.

آ آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی بزرگتر انتظار می رود در کنار یک مدل ۱۰٫۹ اینچی به روز شده باشد. از دیگر ویژگی‌های شایعه شده یا احتمالی آی‌پد ایر می‌توان به تراشه M2، برآمدگی دوربین عقب بازطراحی‌شده، پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵٫۳ اشاره کرد.

آیا نسل دوم اپل پنسل اخیراً با قیمت یک سال به فروش می رسد قیمت کم سابقه به معرفی نسل سوم Apple Pencil نیز اشاره می کنید؟

مک بوک ایر جدید


گورمن همچنین انتظار دارد که اپل مک بوک ایر جدید را در اواخر ماه مارس معرفی کند.

انتظار می رود مک بوک ایر ۱۳ اینچی و ۱۵ اینچی به طور همزمان با تراشه M3 به روز شوند و مزایای کلیدی نسبت به تراشه M2 از جمله عملکرد سریع تر و ردیابی اشعه با شتاب سخت افزاری برای رندر گرافیکی بهبود یافته در بازی ها وجود دارد.

امسال هیچ تغییری در طراحی MacBook Air انتظار نمی‌رود، اما لپ‌تاپ‌ها احتمالاً مانند دیگر مک‌های مک از Wi-Fi 6E پشتیبانی خواهند کرد.

اپل قبلاً مک بوک پرو ۱۴ اینچی، مک بوک پرو ۱۶ اینچی و آی مک ۲۴ اینچی را با تراشه M3 در اکتبر ۲۰۲۳ به روز کرده بود.

رنگ آیفون جدید؟


اپل اغلب رنگ های جدید آیفون را در ماه مارس یا آوریل، در اواسط چرخه عرضه سالانه گوشی های هوشمند معرفی می کند.

آیا رنگ جدید امسال (محصول)قرمز باشد?


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/23/what-to-expect-at-apple-event-march-2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *