ناشر Thunderful می گوید که SteamWorld Build ضعیف عمل کرده است

Thunderful ناشر SteamWorld Build گفت که بازی “کمی کمتر از انتظارات” بود، زیرا بازسازی شرکت آن “شروع خوبی دارد”.

این بازی جدیدترین بازی از سری SteamWorld بود که به گیم پلی استراتژی و ساخت پایه روی آورد و در ابتدای دسامبر سال گذشته منتشر شد.

در طی آخرین گزارش‌های مالی شرکت، مارتین ولفیس، مدیر اجرایی Thunderful، انتخاب ژانر را برای Switch مناسب نیست، جایی که سریال به طور سنتی قوی‌تر است (با تشکر توسعه دهنده بازی). این در حالی است که فروش بازی به رکورد بالای Q4 کمک کرده است.

پخش خبر: چرا Nintendo Switch 2 اکنون در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود؟در یوتیوب تماشا کنید

Walfisz گفت: “ما از داشتن شتاب جدید در مورد مهم ترین IP خود خرسندیم، اما فروش در ماه دسامبر کمی کمتر از انتظارات ما بود.”

ما معتقدیم این به این دلیل است که ژانر این بازی واقعاً برای مخاطبان هدف ما جذاب نبوده و برای کنسول Switch که به طور سنتی یک پلتفرم کلیدی برای بازی‌های SteamWorld بوده است، مناسب نبوده است.»

تاندرفول در حال انجام “برنامه بازسازی” است حدود ۲۰ درصد از کارکنان را تحت تأثیر قرار می دهدکه در ژانویه اعلام کرد.

Walfisz گفت که این تجدید ساختار با وجود زیان های کلی شرکت “شروع خوبی دارد”. فروش قوی بازی نتوانست ضرر در تجارت توزیع آن را جبران کند.

این طراحی شده است تا «سرمایه‌گذاری‌های بیش از حد گذشته را بررسی کند»، یکی از آنها شاید ناشر Bridge Constructor Headup بود که Thunderful آن را به قیمت ۱۱ میلیون یورو (۹٫۳۹ میلیون پوند) در سال ۲۰۲۱ خریداری کرد. اکنون در حال بررسی پتانسیل فروش شرکت است.

“[Headup’s] Walfisz گفت: تجارت، که بر انتشار بازی‌های مستقل نسبتاً کوچک متمرکز است، با استراتژی جدید Thunderful مطابقت ندارد (با تشکر GamesIndustry.biz). علاوه بر این، Thunderful نیازی به دو عملیات انتشار جداگانه ندارد و فعالیت‌های انتشار بازی گروه صرفاً از طریق انتشارات Thunderful در آینده انجام خواهد شد.

البته Thunderful تنها شرکت بازی سازی سوئدی نیست که در حال تغییر ساختار است. گروه Embracer اکنون هشت درصد از کارکنان خود را اخراج کرده است همانطور که بازسازی خود به “مراحل بلوغ” می رسد.


منبع: https://www.eurogamer.net/steamworld-build-underperformed-says-publisher-thunderful?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *